1. Mennyi idővel a költöztetés előtt kell lefoglalni az időpontot?

Ez nagyban függ attól, hogy a kiszemelt cég mennyire van betáblázva. Alapvetően egy költöztetés szervezése akár több héttel a kitűzött időpont előtt is megkezdődik a költöztető cég kiválasztásával, az időpont meghatározásával és az előkészületek megtervezésével, megkezdésével.

A legjobb az, ha már akkor lefoglaljuk az időpontunkat, amint eldöntöttük, hogy költözünk, és már tudjuk azt is, hogy mikor. Ez a legjobb. Természetesen előfordulhat olyan szituáció is, hogy nem lehet előre tudni, sokkal sürgősebb a szállítás, mint azt szeretnénk. De szerencsére az olyan kiváló cégek, mint a Servitius és Partnerei költöztetés, még erre is próbálnak megoldással szolgálni.

Ettől függetlenül a legjobb, ha olyan hamar lefoglaljuk az időpontunkat, amennyire csak tudjuk.

2. A költöztető cég honlapján fent kell legyenek az árak?

Mindenkinek az a legjobb, ha fent vannak, mert így nincs félreértés. Vegyük például a Servitius és Partnerei költöztetés csapatát, akik nemcsak simán feltették a honlapjukra, de szépen le van vezetve, hogy mi miért annyi, sőt még egy kalkulátort is elhelyeztek. Így bárki bármikor könnyen ki tudja számolni, hogy várhatóan mekkora költséggel fog járni számára egy költözés, ha őket választja.

Természetesen vannak olyan szolgáltatások is, melyek esetén előzetes kalkulációra vagy helyszíni felmérésre is sor kell, hogy kerüljön még mielőtt árat tudnának mondani. De ez természetes. Ettől függetlenül a fent részletezett árfeltüntetés nagyon rendben van!

3. Akár egy darab bútort is szállítanak a költöztetők?

A legtöbben nem, de vannak kivételek. Egy jól szervezett cégnek belefér, hogy akár egyetlen bútorért vagy mindössze pár bútordarabért is elmenjenek és elszállítsák őket. A már többször említett Servitius és Partnerei költöztetés itt is kiváló példa, mert náluk külön tehertaxi szolgáltatás is van, mely épp az ilyen esetekre nyújt tökéletes megoldást.

3+1. Milyen információkat kell megadni az ügyfélszolgálatnak a költözés kapcsán?

Azt mindenképp, hogy mikorra szeretnénk kérni a költöztetést. Természetesen a pontos címeket is, hogy honnan és hova történjen vagyontárgyaink elszállítása. Ezzel kapcsolatban azt is el kell mondanunk, hogy hányadik emeletről hányadik emeletre kell cipelniük a bútorainkat, valamint azt is, hogy van-e lift az adott épületekben.

Emellett a költöztetendő mennyiség is fontos. Hány négyzetméteres a lakás, mennyire bútorozott, és vannak-e különleges bánásmódot igénylő tárgyak, például extra nehéz (zongora, páncélszekrény),vagy extra sérülékeny (pl. akvárium).