Eláruljuk: sokszor izgalmas, rengeteg a kihívás, és persze sok-sok szabálynak kell megfelelni – de semmiképpen nem unalmas. Erről az UniCredit Bank podcastjának hatodik évadában hat kollégánk tesz tanúbizonyságot.

Az első részben a hallgatók vállalati üzletágunk működését ismerhetik meg közelebbről Vasadi Róbert, bankunk közép- és nagyvállalati üzletágának ügyvezető igazgatójának segítségével. Kiderül, hogyan dolgozik a terület, milyen szolgáltatásokat kínál, és hogyan lesz egy vállalatból bankunk ügyfele. Szó esik arról is, miben méri a sikert egy vállalati bankár, mennyire fontos az ügyfelekkel való személyes kapcsolat – és arról is, hogy régen a mindennapi ügymenetnek a flopi is elengedhetetlen része volt.

Az évad második részéből Zölei András ingatlanfinanszírozási vezetőnkkel beszélgetve kiderül, milyen jellegű feladatai vannak az ingatlanfinanszírozási területnek, mit értünk pontosan kereskedelmi ingatlanon, mi a „build-to-suit” vagy „build-to-own” kifejezés jelentése az ingatlanfinanszírozásban, ahogy arra is fény derül, kiről mintázta Jókai Mór az „Arany ember“ főszereplőjének figuráját.

Harmadik epizódunkban az agribusinesst vettük górcső alá. Laurinyecz Anita, az Agrárfinanszírozás, Európai Uniós Kompetencia Központ és Közszféra Finanszírozás osztály igazgatója arról mesélt, mekkora szerepet játszik az agrárium a hazai gazdaságban, hogyan alakíthatja át a termelési struktúrát a klímaváltozás, milyen megoldásokat nyújthat a bank az ezen a területen működő cégeknek, mire fordítják a finanszírozást a termelők, és pontosan mi is az a „from farm to fork”.

Bankfiókban szinte mindenki járt már – de vajon hogyan működik egy fiók, mi az, amiért az ügyfelek ma is személyesen keresik fel a tanácsadójukat, és hogyan befolyásolják az ügyfélélmény-szempontok az ott folyó munkát? Erről beszélgettünk a negyedik részben Kiss Csabával, bankunk fiókhálózatának vezetőjével. Az epizód különlegessége, hogy ezúttal „terepre” is mentünk: a szentendrei fiókban dolgozó kollégáinkkal is készítettünk egy rövid interjút arról, hogyan zajlanak a banki mindennapok.

Az ötödik részből kiderül, miért lesz az egyik márka ismertebb a másiknál, miért nehezebb banki szolgáltatásokat eladni, mint például almát vagy papír zsebkendőt, hogyan alakul ki egy marketingkommunikációs kampány, és miért érdemes mérni a teljesítményét. Vendégünk Böröczi Péter, bankunk marketingvezetője volt.

Podcastévadunk záróepizódjában egy mindennapi társról, a banki mobilappról beszélgettünk Thalmeiner Katával, bankunk mobilalkalmazások product ownerével, aki elmondta, melyek az app legfontosabb és -hasznosabb funkciói, hogyan lehet akár megelőzni egy banki csalást a segítségével, miben tér el az alkalmazás „testvérétől”, az internetbanktól, és melyik appfunkció a személyes kedvence.

Az UniCredit Bank podcastjának különlegessége, hogy műsorvezetőként a bank munkatársai, Győrpál Zsuzsanna senior kommunikációs szakértő és Nagy Gábor, a Multichannel csapat szakértője faggatják a vendégeket; a műsor szerkesztője Bátyi Orsolya senior kommunikációs szakértő.


Pénzügy