A Ventus Z215 és Z210 abroncsok egyenletes tapadást és precíz irányíthatóságot biztosítottak a száraz és nedves aszfaltos szakaszokon egyaránt. A küzdelem a 13. fordulóval, a Japán Rally-val folytatódik.
Október 19-én, a bajorországi Passau környékén rendezték meg a 2025-ös FIA Rally Világbajnokság (WRC) 12. fordulóját, a Közép-Európa Rally-t, ahol a Hankook, mint a bajnokság kizárólagos gumiabroncs-beszállítója, ismét bizonyította versenyabroncs-technológiájának csúcsteljesítményét.
A WRC naptár egyik legnehezebb aszfaltos versenyeként számontartott futam 18 speciális szakaszon és mintegy 307 kilométeren tette próbára a mezőnyt. A Csehország dombvidékein átvezető széles, nagy sebességű szakaszoktól a Bajor-erdő keskeny, csúszós és technikás útjaiig a tapadás és az útjellemzők szakaszonként drámaian változtak. A kihívásokat tovább fokozták az őszre jellemző hirtelen záporok, a sűrű köd és a nagy hőmérséklet-ingadozások, amelyek a versenyzőket, a mérnököket és a gumiabroncsokat egyaránt próbára tették.
A Hankook minden csapatot dedikált aszfaltos rally abroncsaival, a Ventus Z215-tel és a Ventus Z210-zel támogatott. A Ventus Z215 pontos kezelhetőséget és kivételes kanyarstabilitást biztosít száraz aszfalton, míg a Ventus Z210 magabiztos tapadást és hatékony vízelvezetést nyújt nedves és változékony körülmények között egyaránt. Mindkét gumiabroncs egyenletes teljesítményt mutatott a verseny gyorsan változó tapadási viszonyai közepette, meggyőzően bizonyítva a Hankook fejlett technológiáját és megbízhatóságát az embert próbáló aszfaltos körülmények között.
Az intenzív versenyhétvége után a TOYOTA GAZOO Racing versenyzője, Kalle Rovanperä 43,7 másodperces előnnyel szerezte meg a győzelmet. Ezzel a finn versenyző a Rally Islas Canarias és a Finn Rally után harmadik győzelmét aratta a szezonban. Ezzel az eredménnyel a francia Sébastien Ogier-val holtversenyben a bajnoki tabella második helyére jött fel 234 ponttal, így megközelítve az éllovas walesi versenyzőt, Elfyn Evans-t (247 pont).
A Közép-Európa Rally-n elért eredmény a Toyota istálló kilencedik bajnoki címét jelentette, amellyel megelőzte a Citroën (8) rekordját, és mindössze egy győzelemre került az örök éllovas Lanciától (10), amivel a gyártó tovább erősítette a csapat egész szezonban mutatott dominanciáját.
A következő fordulót, a FORUM8 Rally Japánt november 6. és 9. között rendezik meg Aichi és Gifu prefektúrákban. A verseny híres szűk, kanyargós hegyi aszfaltútjairól és korlátozott látási viszonyokat kínáló szakaszairól, amelyek precíz vezetést és maximális koncentrációt követelnek meg, ahol még a legkisebb hiba is súlyos következményekkel járhat.
A FIA-tanúsítvánnyal rendelkező, nagy teljesítményű rally abroncsok kifejlesztéséhez a Hankook a FIA-val és globális autógyártókkal együttműködve több mint 2000 kilométernyi, nyolc országra kiterjedő autós tesztelést végzett. Erre az erős alapra építve a vállalat 2025-től kezdődően három egymást követő szezonon keresztül a WRC valamennyi kategóriájának kizárólagos gumiabroncs-beszállítója marad, tovább erősítve a Hankook márka prémium értékét.