A Carousel üzenetek lehetővé teszik, hogy különböző iparágakban működő vállalkozások akár öt görgethető kártyát is megjelenítsenek egyetlen üzenetben. Minden kártya tartalmazhat képet, szöveget, emojikat, valamint akár két cselekvésre ösztönző gombot, amelyek közvetlenül weboldalra vagy online áruházba vezetnek.

A Carousel üzenetekkel a márkák egyszerűen megoszthatnak csomagajánlatokat, termékajánlásokat, limitált ideig érvényes akciókat, újdonságokat és még sok mást, miközben a felhasználók könnyen kiválaszthatják, ami őket leginkább érdekli.

Főbb előnyök:

- Felhasználói élmény növelése az egyszerűen áttekinthető, görgethető formátummal

- Magasabb átkattintási arány a látványos, gazdag médiatartalmú megjelenítéssel

- Értékesítésösztönzés közvetlen linkekkel, amelyek gyors vásárlásra buzdítanak

A List üzenetek előre meghatározott, akár öt választható opciót kínálnak a felhasználóknak, amelyekre rákattintva válaszüzenetet küldhetnek – ideális például foglalások megerősítésére, kiszállítás időzítésére vagy visszajelzések gyűjtésére.

Amint a felhasználó kiválaszt egy lehetőséget, az automatikusan üzenetként továbbítódik, lehetőséget adva a vállalkozásoknak az azonnali, automatizált válaszadásra.

Főbb előnyök:

- Párbeszédek ösztönzése gyors, vezetett válaszokkal

- Nagyobb elköteleződés világos, cselekvésre ösztönző választási lehetőségekkel

- Időmegtakarítás az ismétlődő feladatok automatizálásával, egyetlen koppintással történő válaszadással

Ez a két új megoldás tovább bővíti a Viber üzleti felhasználóknak szánt gazdag üzenetküldési eszköztárát, amelyek segítik a márkákat abban, hogy személyre szabott, egy az egyben történő kommunikációt építsenek ki meglévő ügyfeleikkel.

„Küldetésünk, hogy szuperalkalmazássá váljunk mind a felhasználók, mind a vállalkozások számára” – mondja Cristina Constandache, a Rakuten Viber kereskedelmi vezetője. „Folyamatosan fejlődünk annak érdekében, hogy megfeleljünk mindkét fél igényeinek. A Carousel és a List üzenetek a növekvő ügyféligényekhez igazodnak – gyorsabb, interaktívabb és automatizáltabb digitális élményeket kínálnak, miközben segítik a vállalkozásokat az értékesítés növelésében.”

A Carousel és a List üzenetek jelenleg korai felhasználók számára érhetők el, és a következő hetekben globálisan minden vállalkozás számára elérhetővé válnak.