Rendszerint ezt követi egy kérdőív, ami a jelenlegi helyzetet méri fel, ezután pedig ideális esetben egy ingyenes konzultáció következik, ahol személyesen is beszélhetünk azokkal a szakértőkkel, akik segítenek vállalkozásunk ügymenetének egyszerűsítésében. De hogyan folytatódik ez a folyamat?
A konzultáció után
A bevezetőben felvázolt munkafolyamat az ideális menete a digitalizált költségelszámolás bevezetését megelőző szakasznak, amikor is a cégvezetők még minél több információt akarnak gyűjteni az elérhető lehetőségekről, hogy megalapozott döntést tudjanak hozni. Ilyen ideális munkafolyamaton keresztül halad a Best-T.A.G. - a költségelszámolások szakértője, ahol számos szolgáltatást ingyenesen vehetünk igénybe – az ő feladatuk ugyanis elsősorban az, hogy összekössék a vállalkozásokat a számukra legideálisabb megoldásokkal.
Az első konzultációt egy igazán izgalmas szakasz váltja fel ebben a folyamatban, hiszen megszületik a személyre szabott megoldási javaslat. Ez a dokumentum már világos irányt mutat, figyelembe véve a vállalat adottságait és korlátait.
A leggyakoribb szempontok a digitalizáció bevezetése során
A papírmentes iroda bevezetése során nagyon sok szempontot mérlegelni kell. Az egyik ilyen az időnyomás. Előfordulhat, hogy több tapasztalt kolléga is szeretné követni a modern munkaerőpiaci trendeket, és legalább a munkavégzés egy részét szeretné home office-ban teljesíteni. Ilyenkor a cégnek reagálnia kell, ellenkező esetben elveszítheti a jó munkaerőt, ami a jelenlegi gazdasági helyzetben megengedhetetlen hibát jelenthet.
Egy másik tényezőt jelent a költségnyomás. Ezt szintén a nehéz gazdasági körülmények és az üzleti eredmények iránti elvárások hívják életre. A fokozódó verseny és az egyre magasabb bérköltségek mellett mára nélkülözhetetlenné vált a hatékonyság fokozása.
Számolni kell az új módszerek meglévő rendszerekkel való kompatibilitásával is, hiszen enélkül nagyon körülményessé és költségessé válna az átállás. A szoftvertámogatás és a kiberbiztonság ugyancsak olyan kérdéseket jelentenek, amelyeket ma már nem lehet megkerülni.
Milyen előnyöket tartogat egy ilyen együttműködés?
Miért éri meg tehát egy cégnek egy olyan szolgáltatóval együtt dolgozni, aki ingyenesen kínál számos olyan szolgáltatást, ami a digitális költségelszámolásra való áttérést segíti elő?
Azért, mert szakmai tapasztalatukkal rengeteg időt és energiát megspórolhatnak a cégvezetőknek azzal, hogy rögtön a legjobb megoldást mutatják meg. Ők átlátják a piacon elérhető lehetőségeket, és ezeket megfelelően be is tudják mutatni partnereiknek.
A digitális költségelszámolás kézzelfogható eredményeket is nyújt – egy nagy tapasztalattal rendelkező szolgáltató pedig végig tud kísérni bennünket az átállás folyamatán.