Kate új funkciói

Az egyik leglátványosabb újdonság, hogy a mobilbankban kiemelt keresőmezőt kapó Kate banki mesterséges intelligencia mostantól becenéven szólítja felhasználóit, így a digitális ügyintézés sokkal közvetlenebb élményt nyújt.

Emellett Kate már az autópálya-matrica vásárlásban is támogatja az ügyfeleket, sőt figyelmeztet a vignetta lejáratára, hogy senkit ne érjen kellemetlen meglepetés. Végigkíséri a számlanyitás teljes folyamatát is, értesítve az ügyfelet arról, ha a számlanyitási kampány jóváírási feltételei teljesültek, majd a jóváírás beérkezéséről.

A leggyakrabban használt átutalásoknál pedig új Kate-widget segíti a gyors ügyintézést, amely egyetlen kattintással elérhetővé teszi a megszokott partnereknek indított tranzakciókat.

Kate egyre többek mindennapjainak része

A számok azt mutatják, hogy Kate egyre fontosabb szereplővé vált az ügyfelek mindennapjaiban. Ma már az ügyek 70 százalékát önállóan képes megoldani, 150 ezer aktív felhasználó veszi igénybe rendszeresen, és csak 2025-ben eddig 1,7 millió beszélgetést folytattak vele.

Összesen 300 különböző funkció érhető el rajta keresztül, amelyek közül a legnépszerűbbek a kártyaadatok megjelenítése (havonta 100 ezer alkalommal), a napi átutalási limit módosítása (40 ezer alkalommal), a számlaszám vagy a PIN-kód megtekintése (egyenként 30 ezer alkalommal), a pénzátutalás (15 ezer alkalommal), a kivonat letöltése (14 ezer alkalommal), valamint a tranzakciókeresés (12 500 alkalommal). Szintén sokan használják a kártyalimitek módosítását, a kártya aktiválását és a kártya lejárati idejének ellenőrzését.

mesterséges intelligencia asszisztens

„Kate ma már nemcsak információt ad, hanem valódi digitális pénzügyi asszisztensként segíti ügyfeleinket. A visszajelzések alapján az egyszerű és gyors megoldások miatt egyre többen fordulnak hozzá, legyen szó kártyaadatokról, utalásról vagy akár számlanyitás utáni feltételek teljesítéséről” – mondta Lóska Gergely, a K&H informatikai és innovációs vezetője.


AI Mesterséges intelligencia