Emellett a szolgáltató több újdonságot is bevezetett hazánkban, így például érkeztek praktikus biztonsági funkciók, és új kategóriákat is létrehozott, de bővítette az országos lefedettséget is, amelynek köszönhetően a Bolt összesen már 12 városban elérhető el.

Magyarországon a legtöbbet utazó felhasználó több mint 8.200 kilométert tett meg, míg egy másik ügyfél több mint 1.230 utazást teljesített. A Bolt elektromos jármű kategóriájában több mint 178.000 utazás történt, összességében azonban továbbra is a hagyományos taxi kategória volt a legnépszerűbb. Az elmúlt 12 hónapban a legtöbbet teljesítő sofőr partner több mint 8.300 utazást bonyolított le.

A Bolt Business esetében Magyarországon vállalati ügyfelek leggyakrabban szerdán és csütörtökön vették igénybe a szolgáltatást, az utak többsége pedig 18:00 és 19:00 óra között zajlott.

Terstyánszky Márk, a Bolt magyarországi ügyvezetője elmondta: „2025 fontos év volt a Bolt számára Magyarországon. Az új városokba történő terjeszkedéstől kezdve az olyan innovációk bevezetéséig, mint a Megbízható kapcsolatok és a Családi profil, valamint az új kategóriák – például a Comfort és a Nők a Nőkért – elindítása, a célunk végig változatlan maradt: olyan városokat szeretnénk, amelyek az emberekért vannak, nem az autókért.”

2025-ben globálisan a péntek volt a legnépszerűbb nap a Bolt-utazások szempontjából, a legtöbb út pedig délután 5 óra körül indult. A leggyakoribb felvételi pontok a repülőterek, bevásárlóközpontok és irodaházak voltak. A kiszállításoknál szintén a péntek bizonyult a legforgalmasabb napnak a Bolt Food esetében, a legtöbbször rendelt étel pedig a sajtburger volt.

Azáltal, hogy a Bolt felhasználók világszerte rollert vagy e-bike-ot választottak a saját autójuk helyett, összesen közel 30 millió tonna szén-dioxid-kibocsátást kerültek el 2025-ben