A hatékony landing oldalak előnyei

A hatékony landing oldalaknak több előnye is van a konverziós célok támogatásán kívül:

- SEO pozíció javítása

A céloldalak úgy vannak kialakítva, hogy egy adott keresési kifejezésre fókuszáljanak. A Google Ads és más fizetős hirdetések segítségével is népszerűsítik őket. Ezek célja, hogy a céloldal feljebb kerüljön a találati listában és a terméket, szolgáltatást a hasonló témákat kereső embereknek megjelenítse.

- Egy közelgő esemény, egy új termék vagy akció népszerűsítése

Ebben az esetben a landing oldal egyetlen promócióra, termékre vagy értékesítésre összpontosít. Ilyen esetben általában nem a weboldal része, hanem egy önálló domainnév alatt futó oldal. Ez lehetőséget ad arra, hogy elkülönítse és nyomon kövesse egy adott termék, cél vagy kulcsszóhalmaz sikerét.

- A vásárlási / előfizetési folyamat hatékonyabbá tétele

A jól konvertáló landing oldalak jellemzője az, hogy egyszerűek és célravezetőek: a látogató számára teljesen egyértelművé teszik, hogy mit kell tennie, és ezt egyszerűvé teszik azáltal, hogy a felhasználónak nem kell az oldalon belül navigálnia, hanem rögtön el tudja végezni a kívánt aktivitást.

A jól konvertáló landing oldal esetén ahelyett,

A landing oldal tehát egy jól felépített marketingstratégia része, amelynek megtervezését érdemes tapasztalt szakemberekre bízni, mint például a Drive Online Marketing csapatára.

A jól konvertáló landing oldalak elemei

- Ütős címsor

- Meggyőző alfejezetek

- Megfelelő felbontású képek

- Magyarázat

- Valami a fájdalomról, veszteségről

- Valami az örömről, nyereségről

- Megfelelő nyelvhasználat

- Garancia és más bizalomépítő elemek

- Cselekvésre ösztönző elemek

Nagyon fontosak ezek az elemek, de emellett fontos ezek megfelelő elhelyezése is, azaz az oldal felépítése. Törekedni kell az egyszerűségre, átláthatóságra, egyértelműségre. A lehető legkevesebb elemmel kell felépíteni a céloldalt, úgy, hogy a legfontosabb üzenet, cselekvésre ösztönző elem azonnal megjelenjen az oldal betöltődésekor. A nem kulcsfontosságú elemek szerepe, hogy a cél felé tereljék a közönséget. Ma már az is alapkövetelmény, hogy az oldal reszponzív legyen, azaz bármilyen eszközön megfelelően jelenjen meg.

Az oldal céljának, üzenetének azonnal világosnak, egyértelműnek kell lennie, különben a látogatók gyorsan elhagyják az oldalt.

Egy oldalnak egy célja legyen!


Munka