Új vevők Google Ads-kampányokkal
Ugye Te sem szoktál a második vagy a harmadik oldalra lapozni a Google felületén, ha valamit meg szeretnél tudni? Nos, általában a vevők sem bíbelődnek ezzel, sőt, néha még az első oldal aljáig sem jutnak el. A Google Ads-kampányok tulajdonképpen segítenek, hogy még aznap ott legyen cégünk a top 4 találatok között. Mindez különösebb erőfeszítések nélkül, a vásárlók érdeklődését megadó kulcsszavak módszerére épül. Ennek köszönhetően megmutathatjuk vevőinknek azt, amire szükségük van, ráadásul még éppen időben.
Kampánykezelési alapok
Az első mindig a piackutatás! Nem elég az elsőnek lenni, hiszen jó kulcsszavakra és megfelelő üzenetre is szükség van. Amennyiben nem kínálunk fel versenyképes ajánlatot a vevőknek, nos, egyhamar a konkurencia oldalán landolhatnak.
A jó kulcsszavak sem érnek sokat, ha nem vagyunk tisztában a legújabb hirdetési beállításokkal. Hiába jönnek újabb felhasználók a weboldalunkra, ha ez valójában drága. Éppen ezért fontos a folyamatos hirdetésoptimalizálás.
Optimalizálás és remarketing
Továbbá nyomon is kell követnünk a hirdetéseket és azok eredményeit, utánanézhetünk a kattintásoknak, hogy mennyi költségünk ment el. Ezekből könnyen kiderül az is, hogy mely kulcsszavak eredményesek. Az olyan mérési eszközökkel, mint amilyen a Google Analytics is, folyamatosan optimalizálható a hirdetésünk.
Az oldalt elhagyó látogatók, ha nem végeztek semmilyen fontos tevékenységet, később még vásárolhatnak, így igyekezzünk megcélozni őket a remarketing hirdetésekkel. Egy adott termék, szolgáltatás iránt érdeklődő látogatónak például üzenetet jeleníthetünk meg, ami visszatereli őt oldalunkra.
Google Ads árak és lehetőségek
De milyen lehetőségeket kínál a Google Ads hirdetés? Létrehozhatsz kereső, display, remarketing hirdetéseket, illetve lehetőséged van konverzió mérésre is. Ráadásul a kulcsszótervező is nagy segítségedre lehet.
A Google Ads árakat két tényező határozhatja meg; hogy mennyibe kerül egy kattintás ára, és hogy mik egy Google AdWords ügynökség kampánykezelési árai. Erről többet is megtudhatsz az Adnet Media hirdetéskezelő szakembereitől.
A kampányoptimalizálás során folyamatosan hangolhatjuk a beállításainkat, hogy minél több új vásárlónk legyen. Itt alakíthatjuk a kulcsszavakat, a hirdetési szöveget is.