Ennek a családnak a legfiatalabb tagja a Junior nevet viseli: vonalvezetése, teljesítménye magával ragadó, és ahogy az autó bevezető kampányának a szlogenje a „Learn to Love Again” sugallja, megtanít újra szerelembe esni.

A Juniort látva ez nem nehéz, mert roppant tetszetős és izgalmas darabot terveztek a Centro Stile dolgozói. A reklámkampányban a világszerte ismert Pedro Alonso kapta a főszerepet, akinek elegáns és titokzatos karaktere tökéletesen illik az Alfa Romeo szenvedélyes és merész szellemiségéhez.

A film érzelmi kapcsolatot épít autó és vezetője között, közvetítve az Alfa Romeo életérzést: hallgassanak az érzelmeikre és fedezzék fel a Junior által nyújtott izgalmas vezetési élményt, amely újra definiálja a sportosság fogalmát ebben a kategóriában.

„Örömmel tölt el, hogy egy ilyen nagyszerű kampánnyal indíthatjuk el az Alfa Romeo legújabb modelljét, bízok a Juniorban és abban, hogy ez a kampány és maga a Junior is egy tágabb közönséghez juttatja majd el az Alfa Romeo értékeit.” mondta Márton Ildikó, aki januártól tölti be a Brand Manager pozíciót az F Automobil Import Kft-nél.

Krupp Tünde, az Alfa Romeo hazai importőrének márkaigazgatója a TRIBE Hotelben mutatta be az Alfa Romeo Juniort: „Tesztvezetéssel és egy exkluzív eseménnyel tárjuk önök elé az Alfa Romeo legújabb és leginnovatívabb modelljét. Bízunk benne, hogy az Alfa Romeo Junior újra megerősíti a márka olasz hagyományait, sportos karakterét és szenvedélyét, miközben szélesebb közönség számára is elérhetővé válik.”

Alfa Romeo Junior

A vonzó külső mellett nem maradhat el a legendás Alfa Romeo vezetési élmény sem, a legmodernebb technológiák kerültek a karosszéria alá. A Junior az Alfa Romeo B-szegmensbe való visszatérését jelenti, amely Olaszországban és Európában az egyik legnagyobb piaci kategória. A modell az Alfa Romeo sportos karakterét és ikonikus olasz stílusát testesíti meg kompakt méretben, ez főként a fiatalabb, dinamikus vásárlóközönségnek vonzó. Az Alfa Romeo Junior többféle hajtáslánccal, hibrid és teljesen elektromos kivitelben is elérhető.

A Junior hódító és modern, csúcstechnológiát kínál a vezetési dinamika és a kényelem terén. A prémium versenytársak között ez az autó kiemelkedik négyszáz literes csomagterével.

Az Alfa Romeo Junior három fő változata:

- IBRIDA: 136 lóerős 48V Hybrid VGT motor, amely az első a szegmensben opcionális Q4 összkerékhajtással. Új „Legend” hűtőráccsal, 18 colos „Fori” könnyűfém felnikkel.

- ELETTRICA: 156 lóerős elektromos változat, akár 410 km hatótávval.

- VELOCE: 280 lóerős, sportos csúcsmodell, amely emlékeztet bennünket arra, hogy az Alfa Romeo modellekből mindig van egy sportosabb, erősebb kivitel.

Alig mutatták be, az Alfa Romeo Junior máris elnyerte a „2025-ös év új autója” díjat a Quattroruote magazin szerint. Korábban a márka olyan modelljei nyerték el ezt a díjat, mint a Giulietta, a MiTo, a Stelvio vagy a 147.

És hogy mennyire kapós ez a darab, mi sem bizonyítja jobban, mint hogy a Junior már 2025 év elején kiemelkedő értékesítési eredményeket ért el. Az új modell eladási adatai túlszárnyalták a várakozásokat, a kocsi népszerűsége tovább erősíti világszerte az Alfa Romeo olasz szellemiségét, sportosságát és szenvedélyét.


Autó