Az egyik legnépszerűbb magyar szórakoztató gamer, Zsozeatya nem az átlagos streamerek útját választotta. Amellett, hogy napi szinten játszik videójátékokkal, podcast adása is van - melyeket egyedi és szókimondó humorával fűszerez meg -, létrehozta saját energiaital márkáját, és megnyitotta Budapest, szórakozás szempontjából frekventált környékén, a nagykörúton bárját is.

Zsozeatya 2013-ban kezdte YouTube-s karrierjét, megjárta a legnagyobb streaming platformot is (Twitch), majd a Facebook Gaming egy visszautasíthatatlan ajánlattal átcsábította a streamert. Sokan úgy hiszik, ő bizony már milliárdos, de Zsozeatya ezt csak nevetve cáfolja:

„A kocsma, ami most nyílt, egy új vállalkozás, tehát oda be is lehet írni egy nagy nullát. Az energiaitalból is jön be – de itt a humán, gyártási, csomagolási költség végére az ár 5 százaléka marad meg - a bevétel 95 százaléka a streamingből van.”

Az a bevétel, ami a brandből származik, nem csupán Zsozeatya pénztárcáját gyarapítja, hiszen tíz ember dolgozik vele. Épp ezért érinti rendkívül rosszul, hogy kivonul a Facebook Gaming, így a teljes bevételének felétől fog elesni. Nem kell azonban aggódnia a rajongóknak:

„Kicsit félünk ugyan, de pozitívan gondolok a jövőre, vannak új ötleteink, új dolgok, amiket csinálni fogunk” – mondta Zsozeatya a tőle megszokott magabiztossággal.

Amennyiben szeretnél többet tudni egy, a meglévő márkáktól független energiaital-vállalkozás beindításáról – ami miatt Zsozeatya jelzáloghitelt vett fel a házára -, vagy érdekel, miként vélekedik a hazai közönségkedvenc arról, ha valaki túl fiatalon válik ismerté az online térben – kitérve itt fiára -, akkor nézd meg a teljes adást: