A kampány a gyerekek egyediségét helyezi középpontba, arra bátorítva őket, hogy érezzék jól magukat a bőrükben.

 

Az élénk színeket felvonultató többplatformos kampány olyan gyerekeket mutat be, akik valami egyedi dologban jeleskednek, arra bátorítva társaikat, hogy hasonlóan bontakoztassák ki a bennük rejlő potenciált, hiszen minden gyerek egyedi képességekkel, készségekkel, személyiséggel bír, legyen az a művészet, a görkorcsolyázás, a karate, a bréktánc vagy akár egy focilabda egyensúlyozása fogmosás közben. Valamint a másság tiszteletére, elfogadására buzdít – minden tekintetben.  A Cartoon Network közkedvelt szereplői, Gumball és Darwin, a Medvetesók és a Tini titánok pedig reagálnak az egyedi képességekkel bíró gyerekek videóira.

 

A csatorna már régebben is indított hasonló, a másság tiszteletére intő kampányokat: a bullying, azaz a gyerekek közötti intrikáció visszaszorítására, a különböző családfélék, veleszületett, vagy szerzett hiányosságok elfogadására ’Aki ver, az nem haver’ címmel.


 
Monika Oomen, a márkakommunikációért és a franchise-ok irányításáért felelős EMEA-régiós igazgató azt mondta,„mindennap inspirálódunk a rajongóinkból és a Cartoon Network most arra bátorítja őket, hogy ünnepeljék önmagukat, a személyiségüket, kedvenc időtöltéseiket. Az Alkosd újra a világod kampányt azért indítottuk el, hogy a gyerekek jól érezzék magukat, és tudják, hogy mindenki számít, mindenkinek vannak jó tulajdonságai, izgalmas képességei. A Cartoon Network merész, vicces és befogadó stílusa a kampányban is visszaköszön.


Életmód Gyermek