A Trade Magazin által immár 8. alkalommal meghirdetett megmérettetésen a zsűri számos szempontot és az elért eredményeket figyelembe véve hozta meg döntését és ítélte oda a rangos elismerést a Lidl-nek.
A Trade Magazin ebben az évben is 16 kategóriában hirdette meg a „StarStore – Év Kereskedője 2022” versenyét, melyen nem csak az egyes értékesítési pontok, de a kereskedelmi láncok is megmérethették magukat.
A szakmai zsűri az összhatás, a koncepció és megvalósítás összhangja, illetve az eredetiség és kreativitás szerint döntött az ország legjobb boltjairól. A kereskedelmi láncok esetében pedig olyan sikertényezőkre és elért eredményekre volt érdemes felhívni a zsűri figyelmét, amely alapján az adott vállalat kiemelkedik a piac többi szereplője közül.
A Lidl Magyarország pályázati anyagában bemutatta működését, eddig elért kiemelkedő eredményeit és jövőbeli céljait; széles, minőségi termékkínálatát; a hazai beszállítókat támogató programját; munkáltatói márkáját; fenntarthatósági törekvéseit, valamint beruházásait.
A pályázatokat 10 tagú szakmai zsűri bírálta el, és döntött az eredményekről, a díjátadóra pedig a Business Days konferencia gálaestjén, ünnepélyes keretek között került sor.
„Büszkék vagyunk arra, hogy a szakmai zsűri döntésének értelmében a tavalyi év után idén is a Lidl Magyarország nyerte el az „Év Diszkont Üzletlánca 2022” címet a „StarStore – Az Év Kereskedője 2022” versenyen. Sikereink záloga munkatársaink elkötelezett munkája, és a hazai beszállítói partnereinkkel kialakított hatékony együttműködésünk.
Mindez lehetővé teszi azt, hogy vásárlóink minden igényét magas színvonalon kiszolgáljuk, akiknek külön köszönettel tartozunk lojalitásukért, azért, hogy újra és újra a Lidl-t választják” – emelte ki Tőzsér Judit a Lidl Magyarország vállalati kommunikációs vezetője.