A 2025-ös üzleti évre stagnáló árbevételt vár a vezetőség a korábbi 1-4 százalékos növekedés helyett, ehhez mérten pedig az EPS várakozás is csökkent a korábbi 20-21 dollárról 19–20 dollárra.
A negyedévben 1 milliárd dollár értékben vásárolt vissza részvényeket a vállalat és további 500 millió dollár értékű visszavásárlási csomag van tervben a május 31-én véget érő üzleti évre.
A költségcsökkentő DRIVE programját folytatva 2,2 milliárd dolláros megtakarítási célt tűzött ki az üzleti évre.
Ennek részeként a vállalat bejelentette, hogy 18 hónapon belül leválasztja FedEx Freight részlegét, amely különálló, tőzsdén jegyzett cégként fog működni, aminek hatására 8 százalékkal nőtt a részvényárfolyam a tőzsdezárást követő órákban.