A jó idő berobbanásakor Magyarországon ötször népszerűbbek voltak az autós napellenzők az előző hetekhez képest, és négyszer annyian kerestek ventilátorokra, párologtatókra, és rovarriasztókra – sőt, háromszor annyi embert érdekeltek a szúnyoghálók. Több mint kétszeresére ugrott az érdeklődés a virágállványok és a mobil légkondicionálók iránt is.
A szlovákok és csehek is a kinti időtöltésre készültek. Szlovákiában 10-szer annyian kerestek szerszámok vágófejeire a műhelyben való munkához, de sokakat érdekeltek a függőágyak (174%), a kerti napernyők (126%) és a medencetakarók (123%). Csehországban a beszerelhető és a hordozható légkondik iránti érdeklődés ugrott négyszeresére, de a piknikpokrócok (198%) és a gyerekmedencék (196%) is népszerűek lettek.
Bulgáriában a gyerekszandálokra, pergolákra és gyepöntözőkre kerestek kétszer-háromszor annyian, mint az előző hetekben. Szlovéniában a kerti székekre, hintákra, madáretetőkre és szúnyoghálókra, míg Horvátországban a szúnyoghálók és kerti székek mellett a gyerekcipők és trambulinok is népszerűek voltak. Szerbiában a női ruhákat keresték háromszor annyian, míg Romániában is a kerti székek domináltak.
A lehűléssel azonban megváltoztak a prioritások. Magyarországon kétszeresére nőtt az érdeklődés a radiátorok, a termosztátok és az elektromos fűtőpanelek, valamint másfélszeresére a gázkonvektorok iránt. Szlovákiában a bojlereket, Horvátországban a kályhákat, míg Szlovéniában a fűtőrendszerek kiegészítőit keresték 50%-kal többet. Bulgáriában több mint kétszer annyian kutattak hőpumpákat és tűzhelyeket, a legnagyobb változás pedig Csehországot érintette: ott ötszörös volt az érdeklődés a tűzhelyek iránt.
Egyértelmű, hogy a hirtelen jött jó idő beindította a fogyasztók fantáziáját, azonban az időjárás keresztbe tehetett ezeknek a terveknek. Az érdeklődők pedig lekövették ezeket a változásokat kereséseikkel, és megpróbálták tartani az iramot a természet szeszélyeivel.