A Google Ads segítségével elérhető, hogy a hirdetéseidet akkor lássa a célközönség, amikor az általad kínált szolgáltatáshoz vagy termékhez hasonlóra keres rá. Így csak azok az emberek látják az ajánlatodat, akiket valóban érdekel, releváns lesz számukra. Ráadásul nagyobb eséllyel kattintanak az oldaladra, ha a keresést követően a találatok elején szerepel az ajánlatod. A Google Ads-ben rejlő lehetőségek kihasználásához érdemes élni az online marketing kiszervezés nyújtotta lehetőségekkel.

Minden információ látható, amelynek köszönhetően gyorsan lehet optimalizálni

A Google Ads a már említett egyedülálló előnyök mellett biztosítja, hogy pár nap alatt bekerüljön az ajánlatod a Google véráramába. Ez a gyorsaság annak köszönhető, hogy sokkal hamarabb elkészíthetőek ezek a hirdetések, mint az Instagram vagy a Facebook esetében. További előnye ennek a nagyszerű lehetőségnek, hogy kizárólag a kattintásokért kell fizetni, szóval költséghatékony megoldásnak tekinthető. 

Ez azt jelenti, hogy a hirdetés jelenlétére nem számítanak fel díjat, csupán azokért a kattintásokért, amelyek a weboldalra vezetik a látogatókat. Mindemellett még az egyedülálló előnyök sorába tartozik, hogy a Google Analytics által minden fontos információ látható, és az eredmények ismeretében gyorsan lehet optimalizálni.

A cél és a hirdetési költség meghatározása

Mi történik a feladat kiszervezését követően? Az ügynökség első lépésként meghatározza a célt, valamint a hozzá szükséges hirdetési költséget. Ehhez fontos a cég és a tevékenység pontos ismerete. Ezt követően kerül sor a kulcsszókutatásra, amely feltétlenül szükséges annak érdekében, hogy a szövegírók olyan hirdetéseket tudjanak készíteni, amelyek biztosan felbukkannak majd a találatok között.

Ezután kerül sor a beállításokra. Ezt a feladatot a PPC menedzserek végzik, létrehozzák a hirdetési fiókot, továbbá pontos beállításokat végeznek a szükséges paramétereket illetően.

Szükség van a folyamatos megfigyelésre, tesztelésre

Ha már megvan a hirdetés és a hirdetési fiók, valamint a precíz beállításokra is sor került, a feltöltés következik. Fontos, hogy a képek és a hirdetésszövegek egyaránt figyelemfelkeltőek legyenek, ha ez megvan, az ügynökség elindítja a hirdetéseket.

Természetesen itt még nem ér véget a feladat, hiszen mindenképpen szükség van a folyamatos megfigyelésre, valamint a tesztelésre. Erre azért van szükség, hogy a rosszabbul teljesítő hirdetéseket le lehessen állítani, hogy a hangsúly az eredményes hirdetéseken legyen. Az ügynökség az együttműködés ideje alatt folyamatos tájékoztatást nyújt riportok formájában.