Vannak, akik csak ennyit tudnak a telefonvonalak mögött rejlő világról. Mások stratégiai partnerként látják a professzionális ügyfélszolgálatokat, amelyekkel a vállalkozások hatékonyabban érhetik el üzleti céljaikat. Mi az igazság? 

Bejövő hívásokat kezelnek, aktívan formálják az ügyfélkapcsolatokat, új piacokat szereznek. Mindez csak néhány abból a sok szolgáltatásból, amelyet ma egy modern technológiával és képzett munkatársakkal dolgozó call center nyújt. Néha pedig még ez sem elég. 

A piaci előnyhöz jutást magabiztosabban segítheti egy széles ágazati tapasztalatokkal rendelkező partner. A ConnectYOU Call Center csapatát kérdeztük erről, mi a call centerek titka. Hogyan tudnak a cégek számára anyagi és emberi erőforrásokat felszabadítani, hogy azt a piaci pozíciójuk megerősítésére fordíthassák?

A call center a vállalkozás arca és hangja

A call center munkatársa fogadja az ügyfelek hívásait és kezeli a problémáikat, legyen az akár számlázást érintő, vagy termékjellemzővel kapcsolatos kérdés. Amikor a vállalkozás piacra dob egy új szolgáltatást, akkor értékesítési támogatást nyújt. Rámutat az előnyeire és a hasznosságára a potenciális vevő számára. 

A hívások lebonyolítása pontos forgatókönyv szerint történik. Ez segít irányban tartani a kommunikációt, amit a válaszok bármikor újrapozícionálhatnak. Egy képzett értékesítő pontosan tudja, hogyha megismeri az ügyfél igényeit és vágyait, nagyobb eséllyel tud számára megfelelő terméket ajánlani.

Marketingeszköz és adatközpont

A vállalatoknak a call center konverziót, vásárlókat hoz, de ami ennél is fontosabb, elégedett és lojális ügyfeleket szerez. Akik legközelebb is szívesen hallanak az újdonságokról és továbbadják a hírt. A pozitív élmények hatására önként válnak a márka “nagyköveteivé.”

Minden interakció egy új adat, értékes tapasztalat az ügyfelek igényeiről, preferenciáiról, amelyek támogathatják a céget a termékfejlesztésben. A követéses szolgáltatás szintén egy lényeges terület. Ha a vevő érzi, hogy a vásárlás után sem engedték el a kezét, kíváncsiak a véleményére, hűségesebb lesz a legközelebbi vásárlásnál. 

A technológiai fejlődés nyomában

A call centerek mindig a legmodernebb szoftverekkel dolgoznak. Az automatizált folyamatok gondoskodnak a hívásátirányításról, a gyakori kérdések megválaszolásáról, ezzel felgyorsítják a munkát. Felszabadítják az ügyfélszolgálatosokat, akik így a bonyolultabb feladatokra összpontosíthatnak. 

A középpontban az ember

Persze lehet bármilyen okos egy eszköz vagy program, az emberi kreativitás nem helyettesíthető. Hiába birkózik meg több feladattal, a megértő és együttérző hang a jövőben is nélkülözhetetlen lesz egy sikeres beszélgetéshez.

Amikor egy vállalkozás felismeri, hogy egy call centerrel mely területeken növelheti a hatékonyságát, valójában jelentős, és már-már behozhatatlan versenyelőnyre tesz szert.