Jelen cikkünkben megnézzük, melyek a leghatékonyabb marketingeszközök a kisvállalkozások esetében!

Offline reklámeszközök

Annak érdekében, hogy a vásárlók megtalálják a vállalkozásokat és meg is tudják vásárolni a termékeket, szolgáltatásokat, offline reklámeszközökre mindenképpen szükség van. A Molino24 displayek, reklámeszközök készítésében hatalmas segítséget jelenthet, hiszen egy kiválóan elkészített termékkel biztosan remek első benyomással találkoznak majd a potenciális ügyfelek.

Pontosan mik is tartoznak ide? Az offline reklámeszközök tárháza igen széles. Idesorolhatók a különféle roll-upok, molinók, matricák. Ezek olyan eszközök, amelyek azonnal képesek a figyelem felkeltésére és a márka eredményes népszerűsítésére. A molinók nagy méretüknél fogva már önmagukban is vonzóak, ráadásul alkalmasak a kommunikáció javítására is.

A roll-up bannerek főleg beltérre megfelelőek, professzionális megjelenést biztosítanak, miközben könnyen szállíthatóak és gyorsan fel lehet őket állítani. Akciók, ajánlatok közlésére is tökéletes választásnak bizonyulnak. A padlómatricák praktikusak és kiválóak a vásárlók figyelmének irányítására. Az offline marketing kihagyhatatlan tagjai a plakátok, megállítótáblák és akár az egyedi termékcímkék is. 

Az online marketing ma már alapvető

Napjainkban az offline marketing mellett az online szerepe szintén kiemelkedő. Olyannyira, hogy alkalmazása nélkül egy vállalkozás nem is igazán lehet sikeres. A közösségi média és a különféle alkalmazások tökéletesek a helyi célcsoport elérésére. Egyedi tartalmak készítésével követőket szerezhetünk, növelhetjük a márkahűséget, az ismertségét, ezáltal pedig a bevétel is kétségtelenül emelkedni fog. 

Azok a vállalkozások, amelyek már rendelkeznek vállalkozói adatbázissal, hírlevelek rendszeres küldésével is elérhetik az ügyfeleket. Ezenkívül nem szabad elfeledkezni a legnépszerűbb keresőoldalon történő regisztrációról sem. Egy cégprofil létrehozása ugyanis igencsak hasznos a helyi keresések szempontjából.

Együttes alkalmazás a cél érdekében

Az online és az offline reklámeszközök – ugyan teljesen másként működnek – együtt, együttesen alkalmazva lesznek igazán hatásosak. Mindkét típust a megfelelő helyen és időben érdemes használni, egyiket kiegészítve a másikkal. 

Online például érdemes megosztani az offline eszközök alkalmazásáról készült fotókat, fizikailag pedig az online felületekre is terelni az érdeklődőket. Így biztosítható a leginkább a marketing sikere, ezáltal pedig a bevételnövekedés is.