Éppen ezért a Corporate Social Responsibility, vagyis a társadalmi felelősségvállalás keretein belül egyre többen támogatnak feltörekvő tehetségeket, környezetvédelmi akciókat, közösségi kezdeményezéseket például vagy épp csapatsportot.
Nincs ez másként a Flornál sem, akik a magyar higiéniai piac meghatározó szereplői. Ők olyan neves és megbízható termékcsaládokat forgalmaznak, mint a Tork, a Kiehl vagy a Tana. Érdemes példát venni róluk, és folytatni, illetve követni a jó gyakorlatot, ha a leendő támogatottak körében gondolkodunk.
A Flor a 200 sportoló fejlődését segítő Tiszavasvári SE-t támogatja, akiknek a neve talán nem cseng ismerősen mindenki számára, de a közösségük ereje és a sportba vetett hitük felbecsülhetetlen.
Miért foglalkozzunk mindenképp a CSR-rel?
A társadalmi felelősségvállalás amellett, hogy jó cselekedetnek számít és növeli az adott cég presztízsét, üzleti szempontból is előnyös. Vonzza az ügyfeleket, vonzza a befektetőket. Egyrészt önzetlenség, másrészt a vállalati stratégia egyik fontos eleme.
Ezért érdemes sportban gondolkodni
Ha a megfelelő “CSR-alanyokat” keressük, akkor a sport mindig egy jó támpont. Hogy miért? Azért, mert tartást ad, elköteleződést teremt, fegyelemre és figyelemre nevel, közösséget épít. Egyértelműen előrevisz, mert megtanít feldolgozni a sikereket és a kudarcokat is.
Mit ad, ha rendszeresen sportolunk?
Kutatások is kimutatták, hogy a rendszeres edzések jobb mentális teljesítőképességgel járnak együtt. Az, aki sokat sportol, jobban teljesít az iskolában és a munkahelyén is. Gyerekeknél például mind a számolási, mind a szövegértési képességeket fejleszti.
Emellett javulnak a szociális képességek, a társas kapcsolatok, a csapatmunkákban való részvételi szándék is sokkal intenzívebb lesz.
Fizikai állapotunkra is pozitív hatással van
Ha legalább egy alkalommal sportolunk egy héten, már sokat tettünk az egészségünkért. A rendszeresség pedig jobb immunitást eredményez, csökkenti a szív-érrendszeri megbetegedések és a 2-es típusú cukorbetegség kialakulását. Az, aki valamilyen sportot űz, sokkal jobb állóképességgel rendelkezik.
Látható, hogy a társadalmi felelősségvállalás milyen fontos része a cégek életének. Ha eddig még nem indultunk el ezen az úton, most itt az idő! Figyeljük meg, hogy mások hogyan csinálják, nézzük meg, a versenytársaink hogyan haladnak e téren! Nem feltétlenül a legismertebb embereket és csapatokat kell támogatni, hanem azokat, akiknek az értékrendje megegyezik a miénkkel. Bízunk benne, hogy cikkünk sok támpontot és inspirációt ad hozzá.