Mi is az egyesített vállalati kommunikáció rendszer?

Az egyesített vállalati rendszer egy olyan fejlesztés, amelynek köszönhetően a cégen belül dolgozó személyek egymással kedvezményesen, vagy akár ingyen beszélhetnek. Emellett természetesen tartalmaz még webchat elérhetőséget, egy komplex email-es rendszert, illetve számos olyan szolgáltatást, amely nagyban megkönnyítheti a vállalat életét. Ezáltal ugyanis nemcsak gyorsabb, hanem hatékonyabb is lehet a munka, illetve a kommunikáció egyaránt.

A Daktela kommunikációs rendszere például hasznosnak bizonyulhat számos webáruház, különböző szolgáltatásokat nyújtó weboldalak kapcsán, ahol amúgy ügyfélszolgálatra lenne szükség. Persze számos egyéb területen nyújthat segítő kezet, így most eláruljuk, hogy milyen előnyökkel szolgálhat a Daktela, miért éri meg mellettük dönteni.

Miért érdemes a Daktela rendszerét választani?

A több éves fejlesztői tapasztalatnak és munkának köszönhetően a cég már több száz Contact Centre-t implementált. A rendszer mindenféle kommunikációs felületet támogat, amire egy vállalatnak szüksége lehet, legyen szó emailről, telefonról, ügyfélszolgálatról, webchat-ről, esetleg a közösségi médiás felületekről egyaránt. A vállalati felületnek köszönhetően valós idejű statisztikákat és reportokat kaphatunk készhez, hiszen az alapfelszereltség része a folyamatos statisztikai és report csatornák is.

Ne feledkezzünk meg arról a tényről sem, hogy a Daktela egy nyílt REST API felülettel rendelkező rendszer, amelyben több népszerű integráció is elérhető. A fejlesztésnek köszönhetően mindenféle kommunikáció automatikusan rögzül, amit végül egy CRM fájlban tárol tovább. Nagy előnye továbbá, hogy akár felhőalapon, akár saját szerveren is működtethető és futtatható, így nem okoz gondot egy saját program sem.

A Daktela ráadásul nemcsak megbízhatóságot nyújt, hanem szakmai és technikai support szolgáltatást egyaránt. Ez a nap huszonnégy órájában elérhető változat, ezáltal bármikor támogatást kaphatunk, ha valami gondot okozna a rendszerben, esetleg kérdésünk lenne a működését illetően.

Mit tartalmaz a széleskörű telekommunikációs rendszer?

Az említett cég széleskörűen nyújt telekommunikációs szolgálatásokat, amelyeket contact centerrel együtt, vagy akár anélkül is igénybe lehet venni. A Daktela több mint 60 országból származó telefonszámot kínálnak elérésre, köztük díjmentesek is ugyanúgy megtalálhatóak. A SIM kártyák használatával akár SMS-t is küldhetünk, de természetesen hívás lebonyolítására is sort keríthetünk. Ne feledkezzünk meg továbbá az egyedi virtuális mobil megoldásról sem, amelyek esetében a mobil telefonokat integrálni és rögzíteni lehet.

Amennyiben pedig a vállalatnak, vállalkozásnak nincs ideje a rossz és érvénytelen telefonszámokkal foglalkozni, akkor is nagy előny lehet ez a rendszer. A cég ugyanis folyamatosan megtisztítja a telefont azoktól a számoktól, amelyeket már nem lehet használni. Ezáltal pedig az adatbázis mindig friss és naprakész.

A rendszer nyújtotta előnyök home office munka esetén

Amennyiben otthoni munka esetén lenne szükség a rendszerre, akkor ugyanúgy kiélvezhetjük az általa nyújtott előnyöket. Mivel ezáltal a munkatársak számára lehetőség nyílik akár többféle eszköz használatával is elintézni az telefonhívásokat. A bejövő hívásirányítás részeként bejelentéseket, de akár zenéket, illetve egyéb IVR felszólításokat is le lehet játszani a várakozás közben. Itt ugyanúgy rögzítésre kerülnek a hívások, mind a bejövő, mind a kimenő, mind pedig azok, amelyeket végül nem fogadtunk.

A Daktela szervez része a helpdesk, amelynek köszönhetően mindenféle kommunikáció, amelyet egy ügyféllel folytatunk le egyértelmű. Ez a funkció azonban vállalaton belül is alkalmas lehet, így belső kommunikációra ugyanúgy felhasználható, hiszen home office-ban - főként az első időszakban - számos kérdés felmerülhet a munkával kapcsolatban.

Sokszor okozhat gondot, hogy otthon nem férünk hozzá minden adathoz, amire szükség van. Az egyesített rendszernek hála azonban minden létező információt elérhetünk az ügyfelekről, azonosíthatjuk őket, illetve azt is beállíthatjuk, hogy mit tartalmazzon az ügyfélkártya. Emellett a négy fal között ugyanúgy hozzá lehet férni az intelligens chatbotokhoz és videóhívásokhoz, ennek köszönhetően a cégen belüli dolgozók bárhol és bármikor dolgozhatnak.

Ami pedig a munka managementet illeti, ennek a megoldásnak hála, akár otthonról is irányítható a csapat. Az alkalmazottak ugyanúgy megkapják a feladatukat, mintha bentről kellene munkálkodni, hiszen azok könnyen nyomon követhetően, így valós idejű adatok állnak a rendelkezésünkre velük kapcsolatban.

Érdemes tehát elgondolkodni egy ilyen egyesített vállalti kommunikációs rendszeren, hiszen már rövid távon is érezhető hatásai lehetnek.


Munka