A terjeszkedés lehetővé teszi a magyar vállalkozások számára, hogy egy modern platformon keresztül egyszerűsítsék a pénzfeldolgozással, riportolással, valamint csalásmegelőzéssel járó pénzügyi folyamataikat.
A Magyarországra érkező vállalat a dinamikusan fejlődő régiós e-kereskedelmi piacra történő stratégiai belépésével egy olyan gyorsan növekvő szegmenst céloz, amelyet a hagyományos fizetési szolgáltatók továbbra sem elégítenek ki. A Mollie folytatni fogja helyi szakértőkből álló csapatának kiépítését, és célja, hogy a magyar vállalkozások specifikus igényeire szabott, helyi szolgáltatásokat nyújtson.
A Mollie a magyar piacra szabott fizetési megoldások széles skáláját kínálja, beleértve olyan fontos fizetési módokat, mint az Apple Pay, a Google Pay, a bank- és hitelkártyás fizetés, a Paypal, a Pay by Bank, és hamarosan a Klarna. Ezen felül gyors és lokalizált onboarding folyamatot biztosít, kiegészítve a legmagasabb szintű ügyfélszolgálati támogatással magyar nyelven.
A magyar vállalkozások továbbá kihasználhatják az olyan népszerű e-kereskedelmi platformokkal már meglévő plug-in integrációk előnyeit, mint a Shopify, a Magento, a Shopware, a Prestashop, és a WooCommerce, amelyek zökkenőmentes felhasználást tesznek lehetővé.
A vállalat, amely rövid távon számos további közép-kelet-európai piacon is terjeszkedik, ügyfélközpontú megközelítésének köszönhetően már több mint 250 ezer vállalkozásnak nyújt fizetési és pénzkezelési szolgáltatásokat Európa szerte.
A Mollie pedig pontosan ezt jelenti számunkra” – mondta Varga Krisztián, a Mobilfox marketing-igazgatója. „A helyi szolgáltatásuk egészen kivételes, messze túlmutat a megszokott kereteken. Kezdve a személyes látogatással, hogy jobban felmérjék egyedi igényeinket, egészen odáig, hogy segítettek összekötni minket az európai terjeszkedésünket támogató releváns partnerekkel, a Mollie megmutatta, hogy mélyen elkötelezett a sikerünk mellett. Ez a személyre szabott megközelítés, valamint a hazai és külföldi piacokon való növekedésünket középpontba helyező ajánlatuk tette számunkra igazán különlegessé a Mollie-t.”
Koen Köppen, a Mollie vezérigazgatója így fogalmazott: „Nagyon izgatottak vagyunk, hogy a Mollie által nyújtott élményt még több európai vállalkozás számára tehetjük elérhetővé, főleg most, hiszen egy izgalmas európai piacra lépünk be: Magyarországra!
Ez a lépés lehetővé teszi számunkra, hogy új ügyfeleket szolgáljunk ki egy új piacon, miközben az általunk bevezetett helyi fizetési módszereknek köszönhetően a jelenlegi ügyfeleinket is támogathatjuk a határokon átnyúló terveik megvalósításában.
Ahogy tovább terjeszkedünk újabb piacokra, küldetésünk továbbra is egyértelmű: minden európai vállalkozás számára egyszerűsíteni szeretnénk a pénzkezelést. A magyar piacra való belépésünk fontos állomás ezen az úton.”