A résztvevők négy teremben, több mint 160 neves hazai és nemzetközi előadó prezentációját hallgathatták meg. Az esemény főtámogatója a Rossmann Magyarország volt, amely a nemzetközi színpad kiemelt partnereként járult hozzá a világ élvonalbeli marketingtudásának hazahozatalához.

Az idei évben először külön nemzetközi terem is helyet kapott a Marketing Summiton, amely programja több mint 20 országból vonzott érdeklődőket. A külföldről bekapcsolódó szakemberek online stream segítségével élőben követhették a nemzetközi színpad előadásait, így a rendezvény valódi nemzetközi tudásmegosztó platformmá vált.

„Büszkeséggel tölt el bennünket, hogy főtámogatóként és a nemzetközi színpad partneréként hozzájárulhattunk ahhoz, hogy a világ élvonalbeli előadói itthon is megoszthassák tudásukat, és hogy a hazai marketingszakma képviselői közvetlenül kapcsolódhassanak be a globális diskurzusba” – mondta Varga Anita Ágnes, a Rossmann Magyarország marketingvezetője.

A Marketing Summit Budapest alapvető szakmai célja idén is a legfrissebb nemzetközi tudás megosztása volt. A Magyar Marketing Szövetség (MMSZ) elnöke, Hinora Ferenc kiemelte: „A Marketing Summit Budapest bizonyította, hogy hazánk is méltó otthona lehet a világ élvonalbeli előadásainak, emellett pedig egyedülálló lehetőséget biztosított a magyar szakma kiemelkedő szereplőinek, hogy bemutatkozzanak nemzetközi színtéren is.”

Az esemény több mint 20 országból vonzott résztvevőket, többek között Ausztriából, Dániából, Franciaországból, Hollandiából, Írországból, Lengyelországból, Nagy-Britanniából, Németországból, Portugáliából, Romániából, Spanyolországból, Svájcból és Szlovéniából is.

A Summit több mint 2000 főt számláló közönsége birtokba vette a MÜPA teljes épületét, ahol a Continental Stage, a Sectorial Stage, a Digital Marketing Stage, valamint a Brands & Youth Stage adott otthont az előadásoknak. A programban közel 20 elismert nemzetközi szakember is szerepet kapott a 160 hazai és külföldi előadó mellett.

Akik lemaradtak volna egy-egy prezentációról, azok a Summit Play online felületen az év során bármikor visszanézhetik a konferencia szakmai előadásait és kerekasztal-beszélgetéseit.

A napközbeni programokat követően idén is kiemelt jelentőséggel bírt a Summit Díjátadó Estje, ahol a hazai kommunikációs és marketing-szakma legkiválóbbjai kaptak elismerést. A rangos eseményen olyan díjak kerültek átadásra, mint a Hungarian Marketer of The Year, a Tonk Emil Életműdíj, a Signature40, a TOP 50 legsikeresebb PR szakember, a TOP50 marketingvezető, valamint a Green Pledge pályázat elismerései.

A TOP50 marketingvezető listáján Varga Anita Ágnes a 12. a Signature40 FMCG tematikus listáján Sifter Adél, a Rossmann PR specialistája a 2., a Signature40 összesített listáján Buza Laura, a Rossmann marketing campaign managere 36., Sifter Adél a 12. helyet szerezte meg. Mindemellett a Rossmann a szakmai programban is részt vett, Buza Laura a "Branding a vásárlási döntés pillanatában – Hol születik ma a márkaérték?" című kerekasztalbeszélgetésben osztotta meg gondolatait.

A Marketing Summit Budapest főszervezője a Magyar Marketing Szövetség, társszervezője a Positive Adamsky reklámügynökségi csoport, a díjátadó est társszervezője pedig a Marketing & Media szaklap volt. Az esemény szervezői elkötelezettek a marketing szerepének bemutatásában, a szakmai támogatásban, valamint a helyes gyakorlatok hazai és nemzetközi terjesztésében.

A Rossmann Magyarország főtámogatói jelenléte és a nemzetközi színpad támogatása hangsúlyozza a vállalat elkötelezettségét a szakmai innováció és a tudásmegosztás mellett, hozzájárulva ahhoz, hogy a magyar marketingközösség aktív résztvevője legyen a globális trendeknek is.


Munka