Jó hír, hogy a SZÉP kártya nemcsak nyáron, hanem az ünnepek idején is számtalan lehetőséget kínál: segítségével élményt, kikapcsolódást és akár ajándékot is adhatunk szeretteinknek, emellett a karácsonyi menü alapanyagai és otthonunk csinosítása is könnyen és gyorsan intézhető.
A K&H SZÉP kártyával 2025-ben eddig több mint 27 milliárd forintot költöttek a bank ügyfelei, több mint 4 millió tranzakció során. A kártyabirtokosok juttatásaikat az utóbbi időszakban elsősorban étkezésre, egészségmegőrzésre és rekreációs célokra használták fel – és az eddigi évek tapasztalatai alapján ez a sokoldalú felhasználás az ünnepi időszakban is megmarad.
A karácsony közeledtével a SZÉP kártya kiemelten praktikus fizetőezköz, hiszen már nem csupán vendéglátásra és szabadidős programokra fordítható, hanem idén már lakásfelújítási költségekre, és december 1-től hideg élelmiszer-vásárlásra is használható.
Ennek fényében a családok a karácsonyi bevásárlás jelentős részét fedezhetik a kártyáról, emellett az otthon kényelmét növelő kisebb-nagyobb felújítások, dekorációs kiegészítők, bútorkiegészítők vagy háztartási eszközök beszerzése is könnyebben megoldható.
Ajándékozáskor is hasznos lehet a SZÉP kártya: egyre több szolgáltató kínál olyan élményeket és ajándékutalványokat, amelyek könnyedén megvásárolhatók a kártyáról, így a karácsonyi ajándékok beszerzése is egyszerűbbé válik.
A K&H kkv bizalmi index 2025 harmadik negyedévi felmérése szerint a hazai kis- és középvállalkozások körében kiemelten népszerű a SZÉP kártya, mint béren kívüli juttatás. Már nagyjából minden nyolcadik vállalkozás kínálja dolgozóinak ezt a lehetőséget, míg tavaly minden tizenkettedik cég élt még csak a lehetőséggel, ami jól mutatja a juttatás fokozatos térnyerését a kkv-k körében is.
„A SZÉP kártya az év minden időszakában a kikapcsolódás, az élmények és a minőségi időtöltés eszköze. Ügyfeleink egyre tudatosabban élnek a kártyarendszer adta lehetőségekkel, és a vállalkozások körében is nő az érdeklődés a juttatási forma iránt.
A karácsonyi időszakban pedig a SZÉP kártya megkönnyítheti a nagybevásárlást vagy az ajándékok beszerzését is – és az azt elfogadó helyeken akár digitálisan is fizethetnek az ügyfelek, így elég egy okoseszközt maguknál tartani a digitalizált kártyával.” – fűzte hozzá Rammacher Zoltán, a K&H lakossági és kkv szegmens marketing vezetője.

















