Hol találni telefonos operátor állásokat Budapesten?

Számos helyen hirdetnek olyan állásokat, mint amilyenről itt most szó van. Elsősorban az interneten érdemes felkeresni azokat az állásportálokat, melyek relevánsak lehetnek. Például itt talál diszpécser, telefonos operátor állásokat Budapesten.

Ha a fenti linken, a Budapestállás oldalán esetleg nem járnánk sikerrel, akkor felkereshetjük még az országos állásportálokat is. Vagy maradva az internetes kereséseknél, a közösségi média platformok tematikus csoportjaiban is érdemes keresgélni. Például vannak kifejezetten munkákkal foglalkozók, ahova bárki beteheti a saját nyitott pozícióit, így folyamatosan posztolnak itt újabb és újabb lehetőségeket.

Ha pedig van olyan kiszemelt cégünk, ahol szívesen elhelyezkednénk, akkor nem ördögtől való az sem, hogy közvetlen felkeressük őket. Egyrészt az online felületeiket, hogy megtudjuk vannak-e nyitott pozícióik. Másrészt akár személyesen is, az önéletrajzunkkal együtt, hogy jelezzük komolyak a szándékaink.

Sokan szeretik (főleg a telefonos értékesítői, kintlévőség kezelői állások esetén), ha agilis, proaktív személyiségek is jelentkeznek hozzájuk. Ezzel tehát akár jó benyomást is kelthetünk.

Milyen végzettségre van szükség egy ilyen álláshoz?

Alapvetően attól függ, hogy az adott pozíciónál milyen elvárásokat fogalmaz meg a cég. De az elmondható, hogy ha csak nem senior értékesítőt keresnek, akkor mindent meg tudunk majd tanulni a próbaidő alatt.

A legtöbb helyen nem csak simán odaültetnek a telefon mellé és már hívhatjuk is az ügyfeleket, hanem egy betanítással kezdődik a munkánk. Megtanuljuk a rendszereket kezelni, kapunk scripteket, és a kommunikációnk minden lépését előre megtervezik nekünk.

Egy érettségire alapvetően szükségünk lesz, azonban a legtöbb ilyen pozíció esetén nem kell felsőfokú végzettség, sem egyéb szakképesítés. Ennél sokkal fontosabb, hogy milyen kommunikációs képességekkel bírunk.

Milyen tulajdonságokra, képességekre van szükség?

Egy telefonos operátor állás Budapesten megkövetel bizonyos képességeket. Alapvetően a legfontosabb a kommunikáció, hiszen közvetlenül az ügyfelekkel fogunk telefonon keresztül társalogni. Ezért érthetően, jól artikulálva kell tudnunk beszélni. Kell forogjon az agyunk, tudnunk kell reflektálni és reagálni az elhangzottakra. Jó kell legyen a meggyőző, érdekérvényesítő képességünk.

Ezek mellett a legtöbb esetben a kiváló monotóniatűrő képesség szokott még nagy előny lenni, valamint a nagyfokú kudarctűrés. Ez utóbbi főleg az értékesítés esetén lesz fontos, ahol lehet csak minden 20. embernek tudunk eladni. Ha ezek megvannak, nem lehet gond!