A legújabb frissítések célja, hogy az ügyfelek számára a bankolás még könnyebb és gyorsabb legyen – bárhol és bármikor. A havi mobilbanki belépések száma meghaladja a 14 milliót, az ügyfelek pedig havonta összesen 2,7 millió tranzakciót végeznek. Az új widgetek segítségével testre szabható kezdőképernyőn pedig mindenki a saját igényei szerint rendezheti el a leggyakrabban használt funkciókat.

Újdonságok a K&H mobilbankban

A frissítés legfontosabb újítása a csoportos beszedések kezelése, amely mostantól a mobilbankban is átlátható, felhasználóbarát felületen érhető el – a könnyebbség kedvéért minden csoportos beszedésnek külön nevet lehet adni, így segítve a kereshetőségüket. Emellett a rendszeres közlekedők életét könnyíti meg az autópálya-matrica vásárlás, amellyel belföldi és nemzetközi vignetták is beszerezhetők közvetlenül a mobilbankban. A gyakori parkolóhely-használóknak pedig az automatikus parkolás-hosszabbítás nyújt kényelmet, így elkerülhetők a kellemetlen bírságok.

Havi 14 millió mobilbanki belépés, 2,7 millió tranzakció

„Az új fejlesztésekkel nemcsak egyszerűbbé, hanem sokkal személyre szabottabbá is tettük a mobilbanki élményt. Az ügyfelek már nemcsak utalni vagy kártyaadatokat kezelni tudnak néhány kattintással, hanem akár a SZÉP-kártya egyenlegüket is azonnal láthatják a kezdőképernyőn.

Az a tény, hogy havonta több mint 14 millió alkalommal lépnek be a mobilbankba, és 2,7 millió tranzakciót végeznek, jól mutatja: ügyfeleink mindennapjaiban a mobilbank vált az első számú pénzügyi csatornává” – mondta Lóska Gergely, a K&H informatikai és innovációs vezetője

K&H mobilbank

A leggyakrabban természetesen utalásra használják a mobilalkalmazást: havonta átlagosan több mint kétmillió pénzügyi transzfert hajtanak végre az appban. 

A második legtöbbet végrehajtott művelet a kártya limitmódosítás, amelyből jóval több mint havi 320 ezret végeznek el a felhasználók. Digitalizált bankkártyával már több mint 420 ezer ügyfelünk rendelkezik. A mobilbankból indított közvetlen banki hívások száma - mely teljesen biztonságos és nem igényel külön azonosítást - közel havi 25 ezer. 

A legnépszerűbb funkciók közé tartoznak a PIN kód, valamint kártyaadatok (kártyaszám, CVC) megtekintése is. A K&H mobilapplikációjában folyamatosan gyarapodnak a funkciók, nem csak bankügyeket, de biztosítással kapcsolatos szerződéskötést, ügyintézést is el lehet végezni, valamint a biztosításainkat nyomon követni. Emellett az olyan funkciók is nagyon népszerűek, mint például a jegyvásárlás, partnerfelvétel, parkolásindítás.

Minden egy helyen, személyre szabva

Az ügyfelek mostantól testre szabható kezdőképernyővel is találkozhatnak, ahol új widgetek segítségével mindenki saját igényei szerint rendezheti el a leggyakrabban használt funkciókat, például a bevétel-kiadás egyenleget rögtön a mobilbank kezdőképernyőjén látható widgetre kattintva nézhetik meg az ügyfelek. De kitehető a kezdőképernyőre például a K&H visszapénz widget is, így a mobilbank nemcsak gyorsabb, hanem sokkal személyre szabottabb élményt is nyújt.

 


Pénzügy