A „digitális kolléga” nemcsak gyors, de egyre okosabb is. Szabadság, juttatás, képzések? Mindent tud és sosem fárad el. Így több idő marad a valódi munkára vagy egy kávéra a munkatársakkal. Ez a modern, innovatív környezet nemcsak megkönnyíti a mindennapokat, hanem vonzó lehetőség azoknak is, akik egy technológiával lépést tartó, jövőbe mutató munkahelyen képzelik el karrierjüket. 

Kate, a már ügyfelek által jól ismert digitális asszisztens mostantól a K&H Bank több ezer munkavállója számára is segítséget nyújt.  HR területen gyors és egyszerű hozzáférést biztosít az információkhoz, válaszol a felmerülő kérdésekre és segít eligazodni a belső szabályzatok között.

A belső fejlesztésű megoldás célja, hogy gyorsabbá és könnyebbé tegye a HR-rel kapcsolatos információk elérését, legyen szó szabadságigénylésről, juttatásokról vagy adminisztrációs tudnivalókról. A munkahelyi digitális asszisztens különlegessége, hogy folyamatosan tanul, tudása pedig egyre bővül, így a jövőben még több, HR-n túli területen is támogatja majd a munkatársakat. 

Ez pedig időt, energiát és végső soron hatékonyságot jelent minden kollégának. 

A banknál dolgozók mostantól úgy kérdezhetnek HR témában, mintha csevegnének a digitális segítőtárssal, hisz Kate érti is miről van szó. Nemcsak kulcsszavakat keres, hanem pontosan megérti a kérdést és a belső szabályzatok felhasználásával rakja össze a választ, érthetően, lényegre törően. A cél az, hogy a munkatársak önállóan, időveszteség és felesleges e-mailezés nélkül juthassanak hozzá a számukra legfontosabb információkhoz. 

A digitális munkatársi asszisztens csak a kezdet. A hosszútávú cél egy olyan okos, rugalmas rendszer kiépítése, amely nemcsak a HR-ben, hanem más területeken is segíti majd a dolgozókat. A bank saját maga fejleszti ezeket az AI megoldásokat, így pontosan arra tudja szabni őket, amire a munkatársaknak szüksége van. Ez amellett, hogy technológiai újítás egy új korszak kezdete is a munkahelyi mindennapokban.

„Kate nem csupán technológiai újítás, hanem egyfajta szemléletváltás is, az ember és a mesterséges intelligencia közötti együttműködés egy új formája, amely a munkavállalói élmény javításán és a szervezeti hatékonyság növelésén keresztül hosszú távon értéket teremt.

Míg a K&H ügyfelei már jól ismerik és a mindennapi bankolás során is előszeretettel használják Kate-et, addig mostantól a bank munkavállalói is aktív támogatást kapnak Kate-től saját munkájuk során, ezzel is erősítve a belső digitális kultúrát és a hatékony információáramlást és fejlődést” – mondta Medvey Leila, a K&H HR igazgatója.


AI Mesterséges intelligencia