Mi az a CRM?

A CRM jelentése Customer Relationship Management, azaz vevő kapcsolat kezelés. Egy ilyen rendszer az összes ügyféladatot egy helyen kezeli a vásárlásoktól a hírlevél feliratkozásokon keresztül a számlákig.

Az érdeklődőket akár többféle tölcséren keresztül terelheted ugyanabba a rendszerbe, ahol az értékesítés és a további ügyfélkezelés zajlik.

Mit tesz meg helyettem egy ilyen rendszer?

Az FunnelFlow CRM rendszere helyetted gondolkodni nem tud, de majdnem minden mást megtesz, hogy az érdeklődőkből vevők legyenek és a vevőid újra nálad vásároljanak.

Többféle eszköz segítségével összegyűjti és elemzi azokat az ügyféladatokat, amik elengedhetetlenek a hatékony működéshez. Ilyenek például az elérhetőségi adatok vagy éppen a vásárlási előzmények. De ezek mellett még számos adat gyűjtésére és elemzésére használhatod, ami a vállalkozásod szempontjából fontos lehet.

Legnagyobb előnyök

Áttekinthető vevői adatok: A CRM rendszerben egy helyen, pár kattintással hozzáférhetsz azokhoz a vevőadatokhoz, amire éppen szükséged van. Nem kell 3 excel táblát és még két szoftvert megnyitni, ha látni szeretnéd, hogy a vásárlód milyen számlázási címmel milyen terméket rendelt.

Könnyű elemzések: Könnyedén juthatsz adatokhoz, akár egy kampány, akár egy adott vevő adatai érdekelnek. A CRM rendszer pontosan meg tudja mutatni, hogy egy adott ügyfél éppen hol tarta az értékesítési folyamatban. Összegyűjti, elemzi, értékeli és jelentést készít a tárolt adatokról. Neked ezzel sem kell időt töltened.

Maximális takarékosság: A tárolt adatok alapján képes leszel személyre szabott kampányokat készíteni, melynek adatai szintén bekerülnek a CRM rendszerbe. A folyamataid így gyorsan zajlanak, szinte teljesen a háttérben, ezzel rengeteg időt spórolsz.

Az a tény, hogy egy helyen van minden adat, nyilván sok időt spórol neked, mert nem kell több különböző nyilvántartásból dolgoznod. Azzal viszont, ha egy-egy táblázat elvész, vagy egy rosszul sikerül adatexport során vevői adatok tűnnek el, jelentős anyagi kiesés is várható. A CRM viszont megspórolja neked az ilyen adatvesztéssel járó kárt is.

Ne gondold, hogy csak a nagyoknak van szüksége ilyen rendszerekre. Egy induló vagy kisvállalkozás számára is megéri a CRM rendszer beüzemelése. Már a kezdetektől képes leszel egy helyen kezelni a vevőid minden fontos adatát anélkül, hogy fájna a fejed az adatvesztés, vagy a sok program kezelése miatt.


Munka