Az EBITDA 9,3%-kal növekedve 300 millió euró lett, szintén elmaradva a 371 milliós várakozástól és a 39,3 millió eurós adózott eredmény is csalódást keltett az 54,3 milliós konszenzushoz képest, bár jelentősen jobb, mint az egy évvel ez előtti 1 millió eurós eredmény.
A negyedévben 41 repülőgép állomásozott a földön a Pratt&Whitney hajtóművek kötelező javítása miatt, ez némi javulást jelent az egy évvel korábbi 46 géphez képest.
Az előző negyedévhez hasonlóan ezúttal is jelentős volt a reptéri költségek (+19%), a karbantartási költségek (+17%), valamint az amortizáció (+19%) emelkedése is, amit a kapacitások 11,0%-os növekedése sem indokol egymagában. A társaság nettó adósságállománya 4,7 milliárd euró volt a negyedév végén, ami több, mint négyszerese a 12 hónapos gördülő EBITDA-nak.
A Wizz Air eredménye jelentős kontrasztot mutat a Ryanairrel, mely hétfőn rekordnak számító márciusi-júniusi negyedévről számolt be.