A legnagyobb érdeklődés egyértelműen az esőkabátokat övezte: több mint tízszer többen kerestek rá az elmúlt héten, mint korábban; a napszemüveg keresések 21,4 százalékkal, míg a napernyő iránti érdeklődés nem meglepő módon hatszorosára nőtt.

Sem a vízpart, sem az eső nem jelent problémát, ha megfelelő felszereléssel indul az ember: a vízálló kamera keresések 25 százalékkal, a vízálló óráké pedig kétszeresére ugrott meg a fesztivál előtt, jelezve, hogy a fesztiválozók idén sem bíznak semmit a véletlenre.

Sátrak, székek, szúnyogcsapdák, avagy a túlélőkészlet újraértelmezve

A kempingsátor keresések ötszörösére, a székek és úgy általában a camping kulcsszavak pedig egyaránt háromszorosára emelkedtek, ami nem meglepő, hiszen a Sziget egyik ikonikus része a sátorváros. A túlélőfelszereléshez hozzátartozik az elemlámpa is, ami után több mint kétszer annyian kutattak.

Az idei év szezon slágere az elektromos szúnyogcsapda, amely szintén háromszoros keresésnövekedést ért el, remélhetőleg megóvja a látogatókat a rovarok hadától.

Power bank minden mennyiségben

Ahogy telnek a napok, az energia is fogy: ha a rajongóké nem is, a telefonoké biztosan, és ezt a keresési trendek is jól mutatják. A Xiaomi power bankek iránti érdeklődés hétszeresére nőtt, de hasonló mértékű ugrás látható más márkák ilyen termékeinél is. Emellett a gyorstöltőkifejezés is több mint kétszer gyakoribb lett, elvégre senki nem szeretne lemerült telefonnal menni a koncertre.

„A Sziget nemcsak zenei élmény, hanem komoly logisztikai kihívás is a fesztiválozóknak, különösen, ha valaki napokra költözik ki a szigetre” – fogalmazott Szták András, az Árukereső ügyvezető igazgatója. „A keresések jól mutatják, hogy a látogatók egyre tudatosabban és előrelátóbban készülnek.

Az impulzusvásárlás helyett egyre többen kutatják fel előre a legjobb árakat, hogy valóban az élményekre koncentrálhassanak, elvégre minden másban tökéletes segítség az Árukereső.hu.”