Az év elején indult a legnagyobb rádiós portfólióval rendelkező Radio Sales House Kft. (RSH) a kizárólagos reklámértékesítője az MTVA országos négy adójának valamint a Sláger FM-nek és 59 regionális adónak, amelyek napi hallgatottsága 3,7 millió.  

Az Inspira Media Research legfrissebb márciusi országos hallgatottsági kutatása a 18 év feletti lakosok körében a teljes rádiós piacra kiterjedt, beleértve az országos és a regionális adókat is. A magyar rádiós piacon az NMHH engedélye alapján csak a közmédia adói - Kossuth, Petőfi, Bartók és Dankó – rendelkeznek országos lefedettséggel, ezért nem meglepő, hogy ezek érik el a legtöbb embert.

Ez alapján a teljes, 18 év feletti 8,2 millió lakos körében az Radio Sales House portfóliójába tartozó közmédia két országos adója, a Kossuth és a Petőfi érte el a legnagyobb hallgatottságot, a Kossuth Rádió 20,1 százalékos, a Petőfi Rádió 19,8 százalékos napi eléréssel. Országosan a harmadik leghallgatottabb rádió a Music FM 7,5 százalékkal, míg a Rádió1 csoport 6,9 százalékot ért el.

A kereskedelmi szempontból fontos 18-49-es korcsoportban a hallgatottsági sorrend:

1. Petőfi Rádió 20,5 százalék,

2. Kossuth Rádió 9,9 százalék

3. Music FM 9,8 százalékos napi eléréssel. 

 


Kultúra