A Popeyes® merész, Cajun ízvilággal gazdagítja a hazai gasztronómiai kínálatot, ikonikus, jellegzetes csirkés szendvicsét a 2019-es bevezetése óta az Egyesült Államok egyik legsikeresebb gyors kiszolgálású éttermi újdonságaként tartják számon. A szendvics valóságos kultuszt teremtett és minden új étteremnyitásnál rajongók hosszú sorai kígyóznak érte világszerte.

A bejelentés a Popeyes® lendületes európai terjeszkedésének újabb mérföldköve, miután a márka sikeresen lépett piacra többek között Spanyolországban, Svájcban, az Egyesült Királyságban, Romániában, Franciaországban, a Cseh Köztársaságban és Olaszországban.

A Popeyes® márka örökségének középpontjában a tökéletesen elkészített csirkés fogások és az egyedülállóan örömteli vendégélmény áll. Az étteremlánc gondosan válogatja ki minden alapanyagát a frissen készült ételekhez: a csirkét tizenkét órán át pácolják egyedi, jellegzetes Cajun fűszerkeverékben, kézzel panírozzák, majd egy speciális, saját fejlesztésű sütőben lassan sütik ropogósra.

A Popeyes® élmény mindig egy kis ünnep is – színes, fesztelen és vidám, akárcsak New Orleans, ahonnan származik. A merész és modern márkát a város energiája, zenéje, művészete és életöröme hatja át. 

A magyarországi bevezetést az 1990-ben alapított vállalat, a Fusion Group Zrt. leányvállalata, a Fusion-BP Restaurants Kft. végzi, mint a Popeyes® kizárólagos fejlesztője és üzemeltetője Magyarországon. A cég több mint 35 éves tapasztalattal rendelkezik a vendéglátóiparban.

„Büszkék vagyunk arra, hogy egy ilyen ikonikus márkát hozhatunk a magyar piacra, amely világszerte és Európában is dinamikusan növekszik. Az ősszel megnyíló budapesti étterem a Popeyes® történetének első fejezetét jelenti Magyarországon.

Meggyőződésünk, hogy a márka gyorsan belopja majd magát a helyiek szívébe, és az érdeklődők hamarosan az ország számos pontján élvezhetik majd a Popeyes® különleges világát. Lelkes csapatunk már alig várja, hogy felejthetetlen pillanatokat szerezhessen vendégeinknek.

Érdemes felkészülni a sorokra, mert biztosak vagyunk benne, hogy a Popeyes® csirkéje itthon is akkora sikert arat majd, mint a világ minden táján” – mondta Sümegi László, a Fusion-BP Restaurants Kft. ügyvezető igazgatója.

„Örömmel folytatjuk a Popeyes® európai terjeszkedését és hozzuk el ikonikus, Louisiana-stílusú csirkénket a magyar vendégeknek. A Popeyes® világszerte elismerést vívott ki magának egyedülálló New Orleans-i örökségével, merész ízvilágával és különleges éttermi élményével.

A hazai piacon a tapasztalt, több évtizedes múlttal rendelkező The Fusion Group Zrt.-vel kialakított partnerségünk pedig csak megerősít bennünket abban, hogy a Popeyes® rövid időn belül Magyarországon is a vendégek egyik új kedvencévé válik” – tette hozzá Renato Rossi, a Popeyes® anyavállalatának, az RBI EMEA-nak elnöke.

 A Popeyes® ezzel a nyitással újabb lépést tesz afelé, hogy Európa-szerte egyre több vendég élvezhesse izgalmas Cajun ízvilágát és az igazi Popeyes®-élményt.