Jelentős mérföldkőhöz érkezett a Boxy Logisztikai Zrt., ugyanis a vállalat 2022 végén megnyitott üllői központja a napokban elérte a tízmilliomodik termékkezelést.A hazai fulfillment piac egyik vezető szereplője ezzel nemcsak saját növekedési pályáját igazolta vissza, hanem a teljes magyar logisztikai szektorátalakulására is ráirányította a figyelmet.
A fulfillment – vagyis a teljes rendeléskezelésiés kiszállítási folyamat kiszervezése – mára nem csupán kényelmi, hanemstratégiai kérdéssé vált a gyártók, nagykereskedők és webshopok számáraegyaránt. A Boxy jelenleg több mint 800 partnerrel dolgozik együtt, akikrugalmas, skálázható és szezonálisan is jól tervezhető logisztikai megoldásokatkeresnek.
„A tízmilliomodik termékkezelés nemcsakmérföldkő számunkra, hanem visszaigazolás is arra, hogy valódi piaci igény vanaz adatvezérelt, csúcstechnológiára épülő fulfillment szolgáltatásokra. Nemcsakaz e-kereskedelem hajt bennünket, hanem az a komplex kereslet is, amely agyártói és B2B szegmensben jelentkezik a precíz, skálázható logisztikai háttériránt” – mondta Táncsics András, a Boxy vezérigazgatója.
A nemzetközi trendek is ebbe az irányba mutatnak:a Statista adatai szerint az e-kereskedelem globálisan évente 8–10%-kal bővül, míg a magyar piac 2024-ben 15%-os növekedéssel elérte az 1920 milliárd forintos forgalmat. A piaci verseny éleződése és a vásárlói elvárások növekedése miatt ma már a fulfillment szolgáltatások nemcsak logisztikai, hanem stratégiai döntést is jelentenek.
A Boxy jelenleg kapacitása megduplázásán dolgozik, amely a tervek szerint néhány hónapon belül meg is valósul. A fejlesztést olyan technológiai megoldások támogatják, mint a mesterséges intelligencia, gépi tanulás és prediktív analitika – immár a közép vállalatok számára is elérhető módon.