Az első hetekben a magyarokat az egészségükkel, az autójukkal és háziállatukkal kapcsolatos termékek foglalkoztatták leginkább: 6,5-szer nagyobb volt az érdeklődés az autóban használt égők iránt. A kerekek is nagyon népszerűek voltak, 60%-kal nőtt a kereslet. Az étrendkiegészítők 80%-kal, a kutyatápok pedig 90%-kal voltak népszerűbbek.
 
Csehországban és Szlovákiában sportok foglalkoztatták inkább az embereket, akik futópadokra, jégkorcsolyákra és sílécekre kerestek rá többet. Szlovéniában szintén a sílécek iránti kereslet növekedett a leginkább, kétszer nagyobb érdeklődést váltottak ki, de a beépített sütők és a szárítók is hasonló mértékben voltak népszerűek.

Horvátországban már a háztartás került fókuszba: 74%-kal a kávégépek, 71%-kal a szárítógépek, és 69%-kal a konyhai tárolóegységek iránt nőtt az érdeklődés. Bulgária és Szerbia pedig a külvilágra és a természetre fókuszált: előbbinél több mint 4,5-szer többen kerestek a mezőgazdaságban használatos kultivátorokra, míg utóbbinál kétszeresére ugrott a vadászruhák kereslete.

Egy biztos: a piac az évvégi nagy költés után mérsékeltebb, és pont ezért próbálnak a legtöbben a lehető legjobb áron hozzájutni nagyobb és kisebb értékű árukhoz is, legyen szó kutyatápról vagy háztartási berendezésekről. Az Árukereső.hu pedig tökéletes felületet biztosít ehhez.