A program célja a vásárlók még hatékonyabb kiszolgálása a futárkapacitások bővítése révén, valamint a távolabbi régiók kézbesítési feladatainak megkönnyítése. A vállalat saját ügyfélkörével és a szükséges know-how-val segíti franchise-partnereit. A franchise-modell bevetésével gyorsabbá és egyszerűbbé válhat a partnerekkel folytatott együttműködés.  

A cseh székhelyű, nemzetközi szinten működő DODO 2020 óta van jelen Magyarországon mesterséges intelligencia alapú kiszállítási szolgáltatásaival, emellett sikeresen működik Szlovákiában, Lengyelországban, Bulgáriában, Ausztriában és Németországban is.

A DODO Partner program lehetőséget biztosít a független fuvarozóknak, hogy részesei legyenek a DODO sikertörténetének, és az új piacok felé nyitást is megkönnyíti. A DODO a logisztikai platformon kívül ügyfélköréhez is hozzáférést biztosít partnerei részére, így garantálva a sikeres üzletmenetet.

A vállalat az értékesítési és marketingtevékenységek kezelésén túl tanácsadással is segíti franchise-partnereit az üzleti élet minden területére vonatkozóan. 

"A franchise-program keretében a DODO hozzáférést biztosít partnerei számára a vállalat know-how-jához, egyedülálló logisztikai platformjához és egy erős, nemzetközi szinten is elismert márkához. Programunk a franchise-ügyletekre amúgy nem jellemző, egyedülálló üzleti garanciát biztosít azáltal, hogy egy már meglévő, prosperáló ügyfélkörhöz kínál hozzáférést a résztvevők számára.

A DODO Partner segítségével, új, jól képzett futárok bevonásával tovább tudjuk tökéletesíteni szolgáltatásaink színvonalát és elérhetőségét. A programba bekapcsolódó partnerek minden szakmai támogatást megkapnak a DODO-tól, hiszen ennek keretében elérhetővé tesszük számunkra egyedülálló, mesterséges intelligencián alapuló fejlesztéseinket és tapasztalatainkat” – mondta el Dr. Sáfár Károly, a DODO magyarországi képviselője. 

A DODO 2021-ben indította el első franchise együttműködését Csehországban, és már a tesztidőszak-ban 14 további partnerrel bővült ügyfélköre.  A program hivatalos indulásával a franchise-hálózat tovább bővül, s immár Magyarországon is elérhetővé válik, s így újabb fuvarozók kapcsolódhatnak be a DODO Partner programjába.  

"Kiugróan nagy az érdeklődés a DODO franchise programja iránt, számos új telephellyel, új partnerekkel és új alvállalkozókkal is bővültünk az elmúlt időszakban. A DODO Partner Program ideális minden olyan kreatív és vállalkozó szellemű partner számára, aki érdeklődik az e-kereskedelem, a világ egyik leggyorsabban fejlődő piaci szegmense iránt.

Magyarországon a DODO egyedülálló üzleti konstrukciót kínál franchise partnerei számára. Úgy gondolom a legnagyobb előnye a programunknak, hogy megfelelő hozzáállással és a “megszokottnál” jóval kevesebb tőkével olyan vállalkozás indítható, amely akár már a kezdetektől rentábilisan működhet” – mondta Bakos Marcell, a DODO franchise ügyosztályának magyarországi vezetője. 

A DODO lehetővé teszi partnerei számára saját fejlesztésű GAIA platformjának használatát, amely a városi logisztika útvonaltervezést, a készpénzkezelést, a flotta- és futárirányítást támogatja. Ez a logisztikai platform minőségi garanciát is jelent egyben a partnerek és ügyfeleik számára. A jól képzett futárok révén a vásárlói élmény is javul, hiszen a magas színvonalú kézbesítés során a vásárlók pozitív élménnyel gazdagodhatnak, amely erősíti a kiszolgált márkák megítélését.

Az autókban elhelyezett, a vezetési stílust, illetve az ügyfelek értékeléseit ellenőrző érzékelők segítségével a platform értékeli az egyes futárokat, munkájuk minőségét és feltárja az esetleges hiányosságokat is. Ez lehetőséget biztosít a futárok továbbképzésére, a jó teljesítmény díjazására és a fejlődési lehetőségek meghatározására is annak érdekében, hogy a szolgáltatás minősége egyre tökéletesebb legyen. A DODO innovatív megoldásainak köszönhetően csökkenthető a kiszállítások környezeti hatása, hozzájárulva ezzel a fenntarthatóbb és élhetőbb városok megteremtéséhez.


Munka