Az emberek láthatóan jól fogadták az új lehetőséget a Wolt weboldalán és alkalmazásában: a platformon keresztül érkezett legelső MediaMarkt rendelés egy Xiaomi vezeték nélküli fülhallgató volt, az eddigi legdrágább pedig egy Sony fejhallgató közel 90 ezer forintért. Volt olyan vásárló, aki június elejéig négyszer is rendelt, összesen közel 370 ezer forint értékben.
A legkelendőbb termékek toplistájának élén az eddigi tapasztalatok alapján az utángyártott (Lightning) iPhone töltőkábel, egy “utazásbiztos” pendrive és egy ultrakönnyű, vezeték nélküli, ledes egér áll. A legnépszerűbb kategóriák az akkumulátor/elem, a bluetooth hangszóró és a fejhallgató, fülhallgató.
Ezekből is látszik, hogy a vásárlók gyakran last minute helyzetekre keresnek gyors megoldást, amikor lemerült valami a munkahelyen, vagy épp elfelejtettek a kertipartiba hangszórót vinni - de volt, aki oszlopventilátort, gaming kontrollert vagy éppen Pokémon harci pörgettyűt rendelt.
A legnépszerűbb időszakok a rendelésekre:
- csütörtök dél körül és délután
- szombat és vasárnap délután
Vagyis a rendelések túlnyomó többsége pont akkor történik, amikor az ember vagy még dolgozik, vagy már elindult valahova, és gyorsan kéne egy töltő vagy kábel, de nem akar (vagy nem tud) azzal időt tölteni, hogy saját maga menjen el érte.
Jelenleg közel 4000 MediaMarkt által forgalmazott termék érhető el az alkalmazásban, és a lista folyamatosan bővül – az apró kiegészítőktől a komolyabb eszközökig.
„A MediaMarkttal közösen indított pilot időszak kiemelkedően sikeres volt és a vásárlói visszajelzések egyértelműen megmutatták, hogy valós igény van az elektronikai termékek gyors és kényelmes házhozszállítására. Büszkék vagyunk arra, hogy ilyen meghatározó partnerrel dolgozhatunk együtt, és izgatottan várjuk az országos bővülés fogadtatását, valamint a további közös sikereket” – mondta Hartyányi Orsolya, a Wolt Magyarország ügyvezetője.
„Nagy örömünkre szolgál, hogy egy ilyen népszerű és innovatív partnerrel, mint a Wolt tudunk együttműködést építeni, ahol a közös nevező a vásárlói élmény és ebben kölcsönösen tudjuk egymást erősíteni.
A Wolt küldetése, hogy jobbá tegye a városok élhetőségét azzal, hogy közösségeket épít és a rohanó világba kényelmet hoz. A mi küldetésünk, hogy technológiai élményt nyújtsunk egy teljesebb élethez. Jól látszik ez a két küldetés milyen jól egymásra épül és segíti egymást.
Emiatt is vált népszerűvé a lehetőség, aminek nagyon örülünk és ezen felbuzdulva mind a 40 áruházunkat be tudjuk kapcsolni és országosan tudjuk a vásárlóink kényelmét szolgálni” – tette hozzá Szilágyi Gábor, a MediaMarkt Magyarország ügyvezető igazgatója.
A sikeresen zárult pilotprogramot követően tehát júniustól a MediaMarkt kiválasztott termékei elérhetőek a Wolton keresztül többek között Debrecenben, Miskolcon, Szegeden, Pécsett, Szombathelyen, Győrben, Nyíregyházán, Kecskeméten, Tatabányán, és még számos más városban is – a teljes lista megtalálható a Wolt alkalmazásban.