Van weboldalad, de valami nem működik? 

Adott egy minőségi termék vagy egy zseniális szolgáltatás, amire van igény, amiért az ember, a célközönséged rendkívül hálás, ha megtalálja. Ez pedig egy jó kezdés. Megtalálja a weboldaladat? Ha megtalálja, körülnéz, vagy azonnal be is csukja?

Sokan kitűnő terméket vagy szolgáltatást kínálnak, azonban korántsem olyan hatékony az érdeklődők és vásárlók szempontjából a weboldaluk. Nem egyszer sokkal, de sokkal többet ki lehetne hozni egy vállalkozásból, ha egy jól felépített és jól működő weboldal állna a rendelkezésre. 

Az első dolog tehát, amit mindenképp érdemes megvizsgálni, mi lehet a konkrét ok, probléma, miért nem működik megfelelően, ha érzed, hogy több potenciális érdeklődő is jöhetne a weboldalon keresztül!

Mi lehet a probléma? 

Ahhoz, hogy egy weboldal mikor jó - mikor kelt bizalmat a látogatóban, mikor érzi azt, hogy a termék vagy a szolgáltatás valóban magas minőségű és neki éppen erre van szüksége, nem beszélve arról, hogy a technikai háttér megfelelő-e -, érdemes egy külső szakember véleményét kikérni. 

A MP Marketing Ügynökség csapata többek között a weboldal készítés fortélyait is jól ismeri, így számukra is az első - és talán a legfontosabb - feladat, hogy megállapítsák megnyitva a weboldalt, milyen összkép fogadja a látogatót. Hogy milyen az első benyomás, azt minden profi szakember elsődlegesnek tartja, így ezzel kezdődik minden. 

A modern, letisztult vagy néhány évtizeddel korábbi a kinézete? Ezt követően kérdés, milyen a tartalom rajta, és a szövegek mennyire hatásosak? Egy jól felépített, profin szövegezett weboldal szükséges ahhoz, hogy a bizalmat felkeltse és építse az érdeklődőkben, nehogy rögtön az oldal elhagyása mellett döntsenek. 

A kulcsszavaknak fontos szerep jut egy weboldalnál, de keresőoptimalizálás szempontjából túlzásba sem szabad vinni, sőt néha bizony még a szövegértelmezés tekintetében is érdemes ezeknek a szavaknak a felülvizsgálata. 

Hogyan lesz eredményes egy weboldal?

Amennyiben a weboldal átvilágítása során akár több problémát is felfedezünk, végképp megéri az újjászületését szakértő kezekre bízni, hogy már az alapok is rendben legyenek, és a végeredmény egy látogatókat vonzó, vásárlásra ösztönző weboldal és bizalmat ébresztő vállalkozás legyen. 

Javasolt egy kevésbé a mai kornak megfelelő weboldal esetén a teljes szövegezés újraírása, amely képes megnyerni a látogatók figyelmét és bizalmát. Ha ez megvan, akkor pedig jöhet a dizájn, a technikai beállítások, és ne feledkezzünk meg a mobilbarát verzió kialakításáról sem! Nem mellesleg egy profi weboldalhoz egy optimálisan beállított Google Ads csodákra képes.


Munka