A BIANO platform képviselői szerint, 2020 végéig havi 600.000 eurós rendelést hoznak a magyarországi home&deco online üzleteknek.

A www.biano.hu egy inspirációs oldal a home&deco kedvelőknek, vagy ha úgy tetszik egy online gyűjtőfelület azok számára, akiknek a belső építészet, a belső lakberendezés a szenvedélye.  A platformon mesterséges intelligenciát és fejlett módszereket használnak annak érdekében, hogy a vevőknek zökkenőmentesen menjen az online vásárlás. A végfelhasználó egy helyen, online láthatja majd a home&deco magyar és nemzetközi kereskedőinek ajánlatait és szükség, igény szerint szűrni tudja a keresett terméket.

Kép alapú keresés – akár egy képernyőmentés alapján 
Egy exkluzív funkció amit a www.biano.hu ajánl, az a képszerinti keresés. Ez a felhasználónak lehetőséget nyújt, hogy akár számítógépről, akár okostelefonról feltöltse a keresett termék fotóját az oldalra. Pár másodpercen belül a funkció megkeresi azt a terméket, vagy ahhoz hasonlót, és a keresőlistán láthatja az összes magyarországi home & deco üzlet, és partner ajánlatát a kért termékre.

Magyar gyártók hozzáférése az export piacokhoz

A BIANO a hazai home & deco elektronikai üzletek teljes választékát célba veszi, a termékek méretétől és mennyiségétől függetlenül, minden, ami házhoz kell. A BIANO arra szolgál, hogy növekvő bevételhez, és nagyobb reklámhoz juttassa azokat a partnerüzleteket amelyek a platformon listázzák, népszerűsítik termékeiket, valamint az értékesítést kiterjeszthessék azokban az országokban is, ahol a BIANO jelen van - Csehország, Románia, Szlovákia, Hollandia, Brazília és hamarosan - Portugália.

Ismert márkák, több mint fél millió termék

A 2020 augusztus elején indult keresőplatform olyan ismert nemzetközi szaküzletek ajánlatait gyűjtötte össze, mint pld. a Vida XL, az Expedo, a Bonami, a 4home, a Butlers. Vannak már nevezetes magyar partnerek is a BIANO.hu-n: Bútorpiac, AliBútor, Babszem, Borállványshop, Brimo - és a lista folyamatosan nő.

Csupán másfél hónappal az indulás után a BIANO már 500.000 terméket jelenít meg. A magyar látogatók eddig főleg szezonális termékeket kerestek otthonaik berendezésére, díszítésére. Például kanapékat vagy szekrényeket, valamint ajándékokat egy új házba, vagy akár az ünnepekre (lakásdíszek, hagyományos, jellegzetes ünnepi kellékek, ágyneműk stb.). Az első keresések fotók felhasználásával történtek azon a képkereső rendszeren, amelyet a Biano indított kizárólag a magyarországi home & deco portál számára.

A magyar vevők vásárlási élményének növelése a BIANO-n keresztül


Tekintettel arra, hogy a legtöbb magyar online vásárló nagyon megfontolt, és vásárlás előtt a teljes piaci kínálatot végignézi, a BIANO lehetővé teszi számára a könnyebb, elérhetőbb böngészést, hisz ezen az oldalon több online home & deco szaküzlet ajánlata található egy helyen. A felhasználók az igényeknek megfelelően szűrhetik a termékeket, a BIANO pedig a mesterséges intelligencia eszközeivel a legjobb áron találja meg a kért terméket. Ugyanakkor, egy felhasználó létrehozhat egy rövid listát is a kedvelt termékekkel, vagy a képkereső eszköz segítségével is megtalálhatja a neki tetsző bútordarabot. Ehhez csupán a termékről készült fotót kell feltöltenie a BIANO-ra.

Biztonságos szállítás, a járvány alatt is


Bár a www.biano.hu-nak nincs szállítási szolgáltatása, a jelenlegi koronavírus létben a BIANO magyarországi csapata külön figyel arra, hogy a helyi partnerek megfelelően kezelik a kialakult helyzetet, és az előírt biztonsági óvintézkedéseket betartva történik a termék kiszállítása. A BIANO csapata mindent figyelemmel követ, naprakész információkkal látja el partnereit, hírleveleket küld a piaci helyzetről, a biztonsági előírásokról, vagy a kézbesítési szolgáltatással kapcsolatos változásokról. Utóbbiról a www.biano.hu oldalon már regisztrált ügyfeleket is értesítik.

Több vásárló, mégtöbb értékesítés, ha a BIANO-n regisztrál
A www.biano.hu 2020 végéig havi 600.000 eurónyi megrendelést tervez hozni a www.biano.hu platformon regisztrált üzleti partnereknek. 2019-ben a BIANO több mint 1200 nemzetközi üzleti partnernek több mint 50 millió euró bevételt generált a platformain listázott több mint 4 millió home&deco termékkel.


Otthon