A szövegírás varázslata
Nem is csak az egyszerű szövegírásról van szó, hanem annál egy jóval összetettebb, átgondoltabb stratégiáról. Ez pedig tömören összefoglalva az újabb és újabb blogcikkekről szól, amiket érdemes lesz feltöltened az oldaladra. Sokan írnak blogot, de nem biztos, hogy a megfelelő technikát használják fel.
Miért jó, ha weboldaladat tartalmilag is fejleszted 5 lépésben?
Na jó, valójában az öt lépést megelőzi még egy nulladik. Ez a nulladik lépés az, hogy bízd szakértőre a munka oroszlánrészét. Ez azért fontos, mert ők hatékonyabban, gyorsabban, olcsóbban dolgoznak.
1. A szakemberek kiemelik az oldalad lényegét. Mivel olyan kulcsszavak segítségével építik fel a blogbejegyzések tartalmát hétről hétre, amik relevánsak mondanivalójukkal, ezért a keresőmotorok és a keresésben lévő felhasználók is észreveszik, hogy milyen lényeges tartalommal bővültél.
2. Célja van annak, ha fejlődsz tartalmilag. Az oldal relevanciája és láthatósága javulni fog. A látogatók száma növekszik, emellett a releváns tartalmak miatt tovább maradnak a weboldaladon, ezért jobb helyezéseket érsz el a találati listákon.
3. Feltétlenül szükség lesz az alábbiakra:
- A weboldaladra.
- Egy kulcsszólistára, amit használni lehet a blogokhoz, de az igazán megbízható és igényes cégek ezt a terhet is leveszik rólad.
- Egy blog kategória az oldaladon belül.
- Jó minőségű, érdekes és nagy felbontású képek, ha lehetőség van rá, akkor saját készítésben.
4. Hogyan fog működni a dolog? A kiválasztott kulcsszavak alapján bizonyos rendszerességgel készítik majd el a blogbejegyzéseket. Ezeket kell feltöltened az oldaladra.
5. Egy kis idő elteltével látszani kezd az eredmény. A weboldaladon folyamatosan frissülő blogbejegyzések jelennek meg, melyek tartalmazzák azon kulcsszavakat, amikre a felhasználók rá szoktak keresni. Mindemellett jelentős mennyiségű hasznos tartalommal is bír ezentúl az oldalad, így a Google kereső jobb helyen rangsorolja az adott témában a weboldaladat, szemben a konkurenciáéval.
Hogyan zajlik a munka, ha profi csapatra bízod a tartalomfejlesztést?
Az első megbeszélés alkalmával már egyszerűen és átláthatóan elmagyarázzák, miért is érdemes plusz pénzt áldozni a magasabb minőségű tartalomra. Ezt követően kiválasztanak kulcsszavakat, amik alapján havonta 4 blogot készítenek és adnak át határidőre, ez heti 1 cikket jelent, de ha indokolt, akár heti kettő is lehet. Minden blogban bejelölik, hogyan érdemes belső linkeket alkalmazni.
Természetesen előfordul, hogy elsőre nem találják el a megfelelő tartalmat/hangvételt. Ez minden szövegírási munkánál előfordul, de nem kell megijedni, ez esetben jelezni kell, és javítják a kérésnek megfelelően. Ha elégedett vagy a bloggal, kiteszed az oldaladra, a látogatóid pedig örülni fognak a sok hasznos információnak.