Vannak olyan esetek, amikor felesleges bajlódni a kulcsszókutatás, meta tagek és technikai elemek kérdésével: ki kell mondani világosan, hogy a keresőoptimalizált tartalom készítése nem mindenkinek jó megoldás. Cikkünkből kiderül, hogy pontosan kinek nem való a seo szövegírás!
1. Aki azonnali eredményeket akar
A SEO nem sprint, hanem maraton, és ezt sokan hajlamosak elfelejteni. Bár nagyon hatékony eszközről beszélünk, nem hoz egyik napról a másikra látogatót, vásárlót és bevételt – hosszú távon viszont annál többet.
Ha gyors eredményekre vágysz, akkor seo szolgáltatás helyett inkább PPC hirdetésre van szükséged.
2. Aki nem nyitott a változtatásra
Ha valaki azt mondja, hogy „tudom, mit akarok leírni, csak szerkesszétek meg úgy, hogy SEO legyen”, de mereven ragaszkodik a saját elképzeléseihez, elzárkózik a szakmai javaslatoktól, akkor a keresőoptimalizálás nem fog működni.
A SEO-nak megvannak a maga szabályai, amiket figyelembe kell venni a hatékonyság érdekében. A megfelelő szakember oda fog figyelni arra, hogy tévinformációt semmiképp se tartalmazzon a megírt szöveg, ügyelni fog a stílusra és a hangvétele is.
Ettől függetlenül bizonyos formuláktól nem lehet eltérni, hiszen az már a Google pozícióra is hatással lenne. Aki ezt nem fogadja el és nem hajlandó a közös nevező megkeresésére, annak nem biztos, hogy a seo szövegírás lesz a jó irány.
3. Aki nem hisz a tartalom erejében
Bár a keresőoptimalizálás nem egy vallás, mégis sokan azért utasítják el a tartalomkészítést, mert nem hisznek a hatékonyságában. Ha valaki szerint a blog csak „hab a tortán”, vagy szerinte „minek annyi szöveg, úgysem olvassa el senki”, azzal nehéz gördülékenyen együttműködni.
Egyrészt sosem lehetünk biztosak benne, hogy melyik tartalmat mennyien fogják olvasni, de rengeteg írás már akkor is hasznos, hogy ha csakis a keresőmotorok látják. A Google szereti az értékes, rendszeres tartalmat – ha ez nincs, a találati listán biztosan nem lesz jó helyünk.
4. Aki nem követi a trendeket
A világ folyamatosan változik, és ez bizony a SEO-ra is igaz. Ami tavaly működött, ma már lehet, hogy nem elegendő az átütő sikerhez.
Ha valaki nem hajlandó naprakész maradni, vagy nem bízza ezt szakemberre, könnyen lemarad. Muszáj a legfrissebb információk és ajánlások alapján dolgozni, hiszen az erre való nyitottság nélkül csalódások érhetnek minket.
Ha megbízol a profikban, akkor átélheted a sikert
A SEO semmilyen szempontból nem könnyű terület, hiszen itt az eredmények több hónapos vagy éves kitartó és következetes munka után fognak megérkezni. Természetesen ez nem mindenkinek való, de ha te úgy érzed a fentiek alapján, hogy lenne benned kellő motiváció a folyamathoz, akkor ne habozz felkeresni egy profi marketingcéget!
Professzionális segítséggel garantáltak a jó helyezések, csak bíznod kell a szakemberek javaslataiban, útmutatásában.