A RevoUnion ernyőmárkával a vállalat célja, hogy a körforgásos gazdaságra építő megoldásaival támogassa a vendéglátás és a kereskedelem fenntarthatósági törekvéseit hazai és nemzetközi szinten egyaránt.
A mostantól RevoUnion néven működő Cup Revolutiont 2019-es megalakulása óta repohárszolgáltatóként ismerik a legtöbben, holott a cég az elmúlt években jelentős stratégiai váltáson ment keresztül. A szervezet egyre többféle innovatív terméket és szolgáltatást vezetett be, amelyek úgy csökkenthetik a vendéglátóipar és a kereskedelem szereplőinek ökológiai lábnyomát, hogy közben növelik az üzleti hatékonyságukat.
„Az új név tükrözi azt az üzleti víziót, amelyet már évek óta zászlónkra tűztünk: célunk egy olyan világot teremteni, ahol a fenntarthatóság és az újrahasználat a mindennapi élet szerves része. Partnereinkkel közösen a legmegbízhatóbb és gazdaságilag is fenntartható újrahasználati rendszert építjük, amely globális együttműködést tesz lehetővé egy körkörös, hulladékmentes gazdaság érdekében.
Éppen ezért az eredményességünket sem az eladásokban, hanem az újrahasználatban mérjük. Az elmúlt évben hétmillió, indulásunk óta pedig 21 millió RevoCupot, azaz újrahasználható poharat mosogattunk el, ezzel legalább ugyanennyi egyszerhasználatos poharat váltottunk ki a vendéglátóhelyeken és rendezvényhelyszíneken – mondta Maros Róbert, a RevoUnion Kft. ügyvezető igazgatója.
A jövőben a RevoUnion ernyőmárka alatt érhetők el az újrahasználható RevoCupok, az egyszer használatos ételcsomagolásokat kiváltó RevoBoxok, a Cupler forró italos poharak, a RevoGlass törhetetlen „üvegpoharak”. Az idei év nagy újdonsága lesz a RevoCupokkal és Cuplerekkel egy rendszerben működő újrahasználható bevásárlótáska, a RevoBag bevezetése.
A RevoUnion célja, hogy a hazai innovációt nemzetközi szinten is elérhetővé tegye, amihez jó alapot ad, hogy a RevoCupok már három éve jelen vannak Szlovákiában, de szállítottak már poharakat Romániába, Ausztriába, Németországba, Hollandiába és Olaszországba is.
A vállalat első franchise partnere Cup Revolution Latvia néven a három balti államot fedi le újrahasználati rendszerekkel.
Emellett pedig egyre több nemzetközi rendezvényen is megjelenik a cég: a szlovén Conventa kiállításon Cuplerek biztosították a fenntartható kávéfogyasztást, továbbá már két éve aktív résztvevői a berlini Future of Festivals kiállításnak.
„Március végén Prágában jelenünk majd meg az Event Fest 2025 rendezvényen, két héttel később pedig horvát partnereinkkel közösen a Rovinj-ban megvalósuló Weekend Food Festival-on is kiállítunk, ahol ráadásul RevoCup és RevoGlass termékeink segítenek majd csökkenteni a rendezvény ökolábnyomát. A jövőben tovább szeretnénk erősíteni a pozíciónkat külföldön, ezt az ambíciót tükrözi a szlogenünk is: Leading Reuse Solutions” – tette hozzá Maros Róbert.
A teljeskörű megújulás jegyében a vállalat új telephelyre is költözik áprilisban, amelynek építése során az egyik legfontosabb szempont a környezeti terhelés csökkentése volt: napkollektorok állítják elő a mosogatáshoz szükséges meleg vizet, a szárító levegő hőenergiáját pedig egyedi rekuperátoros rendszer forgatja vissza.
Emellett pedig az egész világon is egyedülálló automatizált minőségellenőrző- és válogató rendszer is működni fog az új központban, amely jelentősen növeli majd a hatékonyságot.